Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Vejle 17/05/26
Collapse
X
-
Ballade mellem BlokB og klubben. OB har forbudt en del ting de sælger på boden og snakker ikke om det og vil give 2 år karantæne for at sætte klistermærker op på stadion."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
-
Sander tager tilbage til F*CKOprindeligt indsendt af Bossy Se indlægFuckin håbløst en ny keeper må være en prioritet i vinduet
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Ja det er en situation der viser meget godt hvorr lidt der skal til for at vores forsvar ser shaky ud og Theo Sander topper den så med at komme for sent ud så han bokser manden og ikke bolden.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægSander bokser bolden væk - rammer en Vejle spiller i hovedet, den går til VAR.
Så der er nok straffe lige om lidt
Comment
-
Det stod på en information på lægterneOprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
To års karantæne for at sætte klistermærker op????"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
syntes det lyder lidt som om Hansen gerne vil videre. Myhra er jeg sådan set tryg ved som 1. keeper.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det tænker jeg ikke. Jeg vil skyde på at man kører videre med Myhra og Hansen
Men når nu man gerne vil have den der sweeper keeper...så kunne man da godt kigge sig omkring på markedet - om der er en mulighed for at opgraderer
Comment
-
Så skal han gå ned i løn. Jeg tænker han får svært ved at få samme kontrakt et andet sted i hvert faldOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
syntes det lyder lidt som om Hansen gerne vil videre. Myhra er jeg sådan set tryg ved som 1. keeper.
Men når nu man gerne vil have den der sweeper keeper...så kunne man da godt kigge sig omkring på markedet - om der er en mulighed for at opgraderer
Comment
-
det har du nok ret i - men vægter han spilletid højere? Han nærmer sig afslutningen på karrieren, måske ikke det fedeste at slutte på bænken.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Så skal han gå ned i løn. Jeg tænker han får svært ved at få samme kontrakt et andet sted i hvert fald
Vi må se
Comment
-
Altså de må da gerne have en ordenlig dialog, men altså ret beset er det vel at betragte som hærværk - (en mild form med dog alligevel)Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Vi har haft en sæson med historisk god opbakning, så det er da vildt ærgerligt at det skal ødelægges grundet problemer mellem klubben og fansene. Typisk OB
Og udstede bøder hjælper jo ikke - har vi jo set med pyro.
edit; og man skal vel ikke tillade noget bare for at "bevarer den gode steming"
Comment
-
Med mindre det er facistiske eller antisemitiske budskaber eller lignende på de klistermærker, så synes jeg det er decideret vanvid at ville udstede karantæner for det. Totalt tonedøvt imoOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Altså de må da gerne have en ordenlig dialog, men altså ret beset er det vel at betragte som hærværk - (en mild form med dog alligevel)
Og udstede bøder hjælper jo ikke - har vi jo set med pyro.
- Likes 3
Comment
Comment