Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Vejle 17/05/26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

hvorfor?
    Ballade mellem BlokB og klubben. OB har forbudt en del ting de sælger på boden og snakker ikke om det og vil give 2 år karantæne for at sætte klistermærker op på stadion.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Hans sweeper arbejde har generelt været fint, men derudover har jeg været meget meget undervældet over Theo Sander

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
        Fuckin håbløst en ny keeper må være en prioritet i vinduet
        Det tænker jeg ikke. Jeg vil skyde på at man kører videre med Myhra og Hansen

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          Fuckin håbløst en ny keeper må være en prioritet i vinduet
          Sander tager tilbage til F*CK
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ballade mellem BlokB og klubben. OB har forbudt en del ting de sælger på boden og snakker ikke om det og vil give 2 år karantæne for at sætte klistermærker op på stadion.
            To års karantæne for at sætte klistermærker op????

Comment

Ærgeligt hvis der er bøvl imellem klub og fangruppe.

Comment

Sander bokser bolden væk - rammer en Vejle spiller i hovedet, den går til VAR.

Så der er nok straffe lige om lidt
                Ja det er en situation der viser meget godt hvorr lidt der skal til for at vores forsvar ser shaky ud og Theo Sander topper den så med at komme for sent ud så han bokser manden og ikke bolden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

To års karantæne for at sætte klistermærker op????
                  Det stod på en information på lægterne
                  - Norbert Elgert -

Comment

Det tænker jeg ikke. Jeg vil skyde på at man kører videre med Myhra og Hansen
                    syntes det lyder lidt som om Hansen gerne vil videre. Myhra er jeg sådan set tryg ved som 1. keeper.

Men når nu man gerne vil have den der sweeper keeper...så kunne man da godt kigge sig omkring på markedet - om der er en mulighed for at opgraderer

Comment

syntes det lyder lidt som om Hansen gerne vil videre. Myhra er jeg sådan set tryg ved som 1. keeper.

Men når nu man gerne vil have den der sweeper keeper...så kunne man da godt kigge sig omkring på markedet - om der er en mulighed for at opgraderer
                      Så skal han gå ned i løn. Jeg tænker han får svært ved at få samme kontrakt et andet sted i hvert fald

Comment

Hans sweeper arbejde har generelt været fint, men derudover har jeg været meget meget undervældet over Theo Sander
                        helt enig. Og vil altså gerne have en målmand der kan tage fra i boksen...

Comment

Det stod på en information på lægterne
                          Vi har haft en sæson med historisk god opbakning, så det er da vildt ærgerligt at det skal ødelægges grundet problemer mellem klubben og fansene. Typisk OB

Comment

Så skal han gå ned i løn. Jeg tænker han får svært ved at få samme kontrakt et andet sted i hvert fald
                            det har du nok ret i - men vægter han spilletid højere? Han nærmer sig afslutningen på karrieren, måske ikke det fedeste at slutte på bænken.

Vi må se

Comment

Vi har haft en sæson med historisk god opbakning, så det er da vildt ærgerligt at det skal ødelægges grundet problemer mellem klubben og fansene. Typisk OB
                              Altså de må da gerne have en ordenlig dialog, men altså ret beset er det vel at betragte som hærværk - (en mild form med dog alligevel)

Og udstede bøder hjælper jo ikke - har vi jo set med pyro.

edit; og man skal vel ikke tillade noget bare for at "bevarer den gode steming"

Comment

Altså de må da gerne have en ordenlig dialog, men altså ret beset er det vel at betragte som hærværk - (en mild form med dog alligevel)

Og udstede bøder hjælper jo ikke - har vi jo set med pyro.
                                Med mindre det er facistiske eller antisemitiske budskaber eller lignende på de klistermærker, så synes jeg det er decideret vanvid at ville udstede karantæner for det. Totalt tonedøvt imo

Comment

Working...
                                X