Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers - OB 11/05/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

hjørnespark der cleares - ud til Falk der sparker flot, keeper redder og bolden ender ude ved Arp der ligger den flot ind til Owusu der score tæt under mål

Comment

Flot mål, lad os presse lidt, bussen er ikke driftsikker

Comment

Flot mål og vild assist.

Comment

Hold nu kæft en lækker yderside af arp
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
          2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
            Flot mål, lad os presse lidt, bussen er ikke driftsikker
            Randers trak sig efter de kom foran - nu må vi ikke gøre det samme, vi kan ikke parkere bussen

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Randers trak sig efter de kom foran - nu må vi ikke gøre det samme, vi kan ikke parkere bussen
              Nej en mand nede er vores bus for lille

Comment

der træffes også bare dumme beslutninger. Ob har lige vundet bolden og spillet sig ud af presset - Suhonen får bolden tæt på sidelinjen - istedet for at losse den af helvede til så lægger han den bagud med hælen og ender med at sætte OB under pres.

Comment

Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                  Nej en mand nede er vores bus for lille
                  selv med en fuld bus kan vi ikke parkere den

Comment

Man må undre sig over det ikke giver gult for voldsomt spil
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                    2025 stadig med armene over kors

Comment

flere Randers hjørnespark sætter OB under pres, skud udenfor feltet, Yaya kommer i vejen

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

selv med en fuld bus kan vi ikke parkere den
                        true. Men på en måde er jeg faktisk glad for at det ikke er en disciplin vi træner

Comment

Vi lukker altid mål ind til sidst.

Comment

Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
                            true. Men på en måde er jeg faktisk glad for at det ikke er en disciplin vi træner
                            jeg har ikke noget ønske om vi skal stå 60 min og forsvarer et resultat hjem - men var rart vi kunne gøre det de sidste 10-15 min i kampe hvor man har et resultat og er lidt pressede.

Men øver man sig ikke på det bør man heller ikke stille sig ned - som man har gjort flere gange denne sæson hvor man er gået over til 5 nede bagerst.

Comment

3 minutter tillægstid
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

Comment

Ganaus ud - Legolas ind

Comment

Working...
                                X