Silkeborg er kommet på banen med et helt andet udtryk end jeg forventede. Og tilsyneladende også end vi var forberedt på … de fanger os igen og igen på høje omstillinger
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Silkeborg 03/05/2026
Collapse
X
-
gør han også - hvis ikke fra start af 2. halvleg så senest efter 60 min.Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlægHvad skal vi snart gøre ved vores angreb? Ganaus, er uskarp, Niemic det samme, Groth bør vel komme ind forholdsvis tidligt i 2 halveg
Men ved ikke hvor meget det ændre - det er jo hele holdet der igen er fraværende
Comment
-
men skulle man ikke snart prøve med at hive Ganus ud og lade Niemic fortsætte. Ganaus er jo helt fraværende.Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlægHvad skal vi snart gøre ved vores angreb? Ganaus, er uskarp, Niemic det samme, Groth bør vel komme ind forholdsvis tidligt i 2 halveg
- Likes 1
Comment
-
Niemic får dog afslutninger, men kan ikke score, Ganaus syntes jeg et stykke tid burde få lidt pause han virker helt uden selvtillidOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
gør han også - hvis ikke fra start af 2. halvleg så senest efter 60 min.
Men ved ikke hvor meget det ændre - det er jo hele holdet der igen er fraværende
- Likes 1
Comment
Comment