Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt OB-SIF

OB har til kampen alle mand klar inkl. Suhunen og Askou, undtagelsen er Gomez der på 3. md. arbejder på at blive klar efter skaden der opstod på træningslejren i Spanien. Modsat har SIF problemer med skader og karantæner. Østrøm er ude med karantæne, og Andres Poulsen er ude med en skade. Aleksander Busch og Younes Bakiz er også ude.

FS/SF gætter på at Grots uskarphed i FCF kampen koster ham startpladsen som så går til Ganauss og Niemiec.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Suhonen klar igen? Der lyder godt. Troede han ville være ude i længere tid.
    Arp viste fremgang i sidste kamp, ikke kun pga af den fantastiske scoring.
    Det skal blive en sejr. Og det bliver det også.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Comment

Den kamp skal simpelthen vindes. De 3 kampe mod Silkeborg har været dyre for OB i denne sæson.
      Nu skal første sejr i hus, og vi skal være med til at sende Silkeborg ned i 1.division som hævn.

Vi har et langt bedre hold end Silkeborg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Den kamp skal simpelthen vindes. De 3 kampe mod Silkeborg har været dyre for OB i denne sæson.
        Nu skal første sejr i hus, og vi skal være med til at sende Silkeborg ned i 1.division som hævn.

Vi har et langt bedre hold end Silkeborg.
        Ja og det er egentlig pudsigt, for i de sæsoner, hvor SIF har været godt kørende og vi har været dårligere end nu, da har vi egentlig haft et fornuftigt tag i dem.
        Jeg husker også hjemmekampen fra grundspillet som tyveri ved højlys dag, hvor vi vadede i chancer. Derudover fik vi også en af flere nedsmeltninger i denne sæson i seneste kamp for 3 uger siden. Der er derfor flere ting som skal hævnes og derfor håber jeg også at se et top tændt OB-hold, som endelig for ram på det her svage Silkeborghold.

Comment

Jeg vil naturligvis også få en sejr over Silkeborg og en overbevisende indsats fra hele holdet over begge halvlege. Men jeg kunne mig godt forestille at vi tør give nogle af de unge spillere værdifulde kampminutter. Her tænker jeg specielt på William Martin og Lasse Legolas Andersen, som OB har givet en længere varende kontrakt og som OB har åbenbart nogle forventniger til. Legolas målstatistik på U19 og i Future Cup kampene ser ihvertfald meget meget spænende ud. Men jeg ved ikke, hvad for en type angriber han er. Vitus Friis kunne måske også få en indhop.

Comment

Working...
          X