Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Peter Therkildsen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Peter Therkildsen

Velkommen til!
    https://ob.dk/nyheder/2026/april/pet...EskeCvE.WjDKqA
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

Velkommen til! Glæder mig til at se ham i aktion.

Comment

Velkommen til Peter Therkildsen. Det bliver spændende, at se hvad han kan bidrage med i den næste sæson.

Comment

Bliver spændende at se ham i kamp. Han har jo været fuldt i årevis åbenbart. Så han må kunne noget.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Bliver spændende at se ham i kamp. Han har jo været fuldt i årevis åbenbart. Så han må kunne noget.
          Fuldt i årevis? Er det et dansk udtryk jeg tolker og forstår forkert eller er vi tilbage til sølvårene hvor der blev talet om spillere som kom med Albani i blodet til træningen? ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Man havde jo også fulgt Nicklas Mouritzen i flere år, helt fra da FC Nordsjælland droppede ham. Håber ikke det er samme niveau.......

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Fuldt i årevis? Er det et dansk udtryk jeg tolker og forstår forkert eller er vi tilbage til sølvårene hvor der blev talet om spillere som kom med Albani i blodet til træningen? ;-)
              Jeg tror, der blev ment 'fulgt' i årevis. Det kunne forklare hans nedtur i Sverige og Polen, hvis han mest har været fuld de sidste par år.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Fuldt/fulgt i årevis. Den danske sprog er svært nu bliver jeg også rettet af en Tysker

Nå men Nagel har fulgt Therkildsen siden Horsens tiden, gennem Norge, Sverige og Polen.

Det var egentlig bare det jeg ville sige. Hej.

Comment

Hvis man dykker ned i Peter Therkildsens sæsoner på Transfermarkt, så synes jeg egentlig, der er gode forklaringer på, hvad der er gået galt i de seneste to udlandsophold.

Peter Therkildsen bliver solgt fra AC Horsens i 2020 til Haugesund, hvor han spiller i den bedste norske række og pokalen i 104 kampe I løbet af de kampe scorer 11 mål og laver 17 assist som back/wingback/højre midt. Det er i gennemsnit en målinvolvering, hver 3. kamp. På baggrund af de præstationer bliver han solgt for estimeret 3-4 millioner til Djurgården. Her får han aldrig rigtig chancen i Djurgården, han bliver tilsyneladende købt som backup og får aldrig mere end 3 kampe i streg fra start (skade hos konkurrenten), og sidder ellers op bænken og får indhop hist og her.

Han bliver lejet ud til Widzew Lodz og spiller Europa-bold med Widzew og gør det udmærket, men da han så skifter permanent til dem (ca. 750.000 kroner) i denne sæson, bliver han ramt af baglårsskader (hamstring), der holder ham ude i et par måneder, og bryder op igen efter blot 3-4 kampe. Dernæst skifter klubben lidt kurs, får nye ejere, Therkildsens skade sender ham ud af holdet og alle parter vil gerne videre - derfor bliver kontrakten ophævet.

Præstationerne for Haugesund er opløftende, og det er jo et spørgsmål om, hvorvidt Peter Therkildsen kan lægge sit spil op på et højere niveau, så han som minimum kan presse McCoy til at blive Superligaens bedste højreback.

Comment

Fuldt/fulgt i årevis. Den danske sprog er svært nu bliver jeg også rettet af en Tysker

Nå men Nagel har fulgt Therkildsen siden Horsens tiden, gennem Norge, Sverige og Polen.

Det var egentlig bare det jeg ville sige. Hej.
                    Der var jeg klar over Men kunne ikke lade at Kommentare der. Der var bare alt for sjovt.
                    Last edited by andlox; i dag, 11:39.
                    - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                    X