Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Randers 19/04/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg er glad. Tak McCoy

Comment

Ja. Tak
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
      2025 stadig med armene over kors

Comment

McCoy, din dejlige dreng!!!!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
          Min MOM vippede imellem Ejdum og McCoy, det bliver McCoy herfra nu
          enig - syntes også Ejdum har været god i dag. Men McCoy er sgu svær at komme uden om

Comment

På trods af to mål, synes jeg stadig at vores niveau i anden halvleg har været uacceptabelt

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
              På trods af to mål, synes jeg stadig at vores niveau i anden halvleg har været uacceptabelt
              det er blevet bedre - men vi kom virkeligt dårligt ud til anden halvleg - det skal man altså have fundet en løsning på

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                MCCOY!!!!!!! Hvad med at sælge Adam og beholde Owusu
                Hvem skulle gide bruge penge på Adam Sørensen?
                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Hvem skulle gide bruge penge på Adam Sørensen?
                  nej det er nok problemet...

Comment

Og snart kommer Bonde. Han var vores bedste før han blev skadet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                      De først 20 var vi helt væk, men har vi været effektive, det kan også noget

Comment

6 minutter alligevel
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                        2025 stadig med armene over kors

Comment

Ganaus og Owusu ud - Bonde og Yaya ind

Comment

Bonde kommer ind!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

Comment

Fredericia har udlignet mod Silkeborg

Comment

JA tak - 3 point og generelt en fin kamp, vi mangler stadig at kunne komme ordenligt ud til anden halvleg og generelt at blive farlige i etableret spil.

45 min. til Martin - syntes han gør det fint, Ejdum og Arp gode - McCoy løber nok med MOM igen.

Comment

Working...
                                X