Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Randers 19/04/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Randers har overtaget initiativet - skarpt indlæg ind i feltet - heldigvis kommer randers angriberen for sent

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    god redning af Myhra...Randers farlige på hjørne

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Meget ærgeligt med Falk, håber han bliver klar til næste kamp, omvendt så glæder jeg mig til at se hvordan holdet reagerer og om Martin spiller en god halveg

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    positivt - Martin må alt andet lige være kommet tættere på spilletid.

Og så må man også nok erkende at Bonde ikke er mere klar når de ikke tør bringe ham til en hel halvleg

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Uden Falk, holdets hjerne og motor. Ligner pointtab.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Falk ud - Martin ind

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Vi dominerede kampen. Ud over de sidste minutter pressede vi Randers højt så de kun sjældent kunne opbygge spillet. Arp på vej til efterårets form igen. Havde en flok boldgevinster i defensiven og prøver at sætte noget i gang med hurtige one-touch-afleveringer. Vi dominere midtbanen og man kan vel kun kritisere at vi ikke fik en større høst ud af vores dominans.
    Og McCoy er bare en herlig OB-spiller! Den udvikling han tog i den her sæson er virkelig stærkt

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Uha, Falk mener har er tvivlsom til 2 halveg, problemer med baglåret

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Falk siger han går og trækker med baglåret - ikke sikker på han kommer ud til anden halvleg

Håber virkeligt Bonde er klar

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Virker til Falk går ud i pausen...

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Er bekymret over at vi kun har scoret et mål. Vi var bedst men normalt er der stor forskel på halvlegene. Det er som om Z får sagt noget forkert.Jeg håber på vi klarer den .

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    pause; OB har været bedst men syntes stadig vi har problemer med at skabe chancer i etableret spil. Der skal en omstilling eller en perfekt pasning i dybden til før vi kan få skabt noget.

Midtbanen har set skarp ud, syntes både Arp og Ejdum har set bedre ud end længe. Både McCoy og Owusu har også set gode ud.

Angrebet der syntes jeg tilgengæld at Ganaus konstant ligner en der er et skridt bagefter. Kan Niemich ellers holde til en hel kamp så tror jeg det bliver Grot for Ganaus i anden halvleg.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Lad os nu lade være med at blive for magelige som mod Silkeborg og Vejle. Vi ved alle at det vil gå galt

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    OB har overladt initiativet til Randers her de sidste par min...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    ååååh McCoy og Arp fjoller rundt nede omkring eget felt - Randers ender med at erobre bolden og det bliver halvfarligt...La' nu vær me' de' der

Leave a comment:

Working...
X