Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Trøjenummer og position

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Trøjenummer og position

Midt i denne endnu mere end normalt dødssyge landsholdspause tænkte jeg på et par tidligere OB-ikoner. En af dem var Steffen Højer, manden med nummer 24 på ryggen som scorede mål på samlebånd. Lige siden har jeg ment at nummer 24 i OB altid skulle bæres af en angriber.

Har I en mening om at en spiller i OB skal have et bestemt nummer pga sin position på banen?

Jeg er nok lidt gammeldags hvad det angår. Ser jo helst at den fortrukne starter er nr. 1 til 11, reservemålmand nr. 12(13, hvis nr. 12 er fansne) osv. derefter.... men det er selvfølgelig svært med transfers, skader, yndlingsnumre og folk der spiller sig af og på. Der er muligvis også noget negativ signalværdi i det for nogle spillere.

Der er bare noget forkert i at målmanden er nr. 16, at vi mangler flere numre mellem 1 og 11 og at vi har numre i 30erne, men der er selvfølgelig en forklaring på hvorfor, bla. at Myhra var ude af truppen da sæsonen startede.

Jeg synes det er en kæmpe rodebutik
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg er nok lidt gammeldags hvad det angår. Ser jo helst at den fortrukne starter er nr. 1 til 11, reservemålmand nr. 12(13, hvis nr. 12 er fansne) osv. derefter.... men det er selvfølgelig svært med transfers, skader, yndlingsnumre og folk der spiller sig af og på. Der er muligvis også noget negativ signalværdi i det for nogle spillere.

Der er bare noget forkert i at målmanden er nr. 16, at vi mangler flere numre mellem 1 og 11 og at vi har numre i 30erne, men der er selvfølgelig en forklaring på hvorfor, bla. at Myhra var ude af truppen da sæsonen startede.

Jeg synes det er en kæmpe rodebutik
      Fuldstændig enig og god påske

Comment

Nummer 12 for fansene. Og selvom generelt synes den aktuelle målmand skulle have nummer 1, så kunne den gerne reserveres for enestående Høgh'en i OB.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Nummer 12 for fansene. Og selvom generelt synes den aktuelle målmand skulle have nummer 1, så kunne den gerne reserveres for enestående Høgh'en i OB.
          Mener det er nummeret 817, som skal reserveres til LH

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Fuldstændig enig og god påske
            God påske
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

God påske til alle. Lad os give Fredericia et æg.

Comment

Working...
              X