Vanvittigt at man ikke vil forlænge med Owusu. Den eneste spiller der har vist noget offensivt. Uden ham bliver vi mere afhængige af vores midtbane til at skabe chancer.
enig - det der undre mig mest er at der er så meget andet der skal kigges på. Ved at lade Owusu gå svækkes holdet, så man føjer bare endnu et punkt til listen over spillere der skal bringes ind. Owusu er erfaren, tekninsk dygtig, kender klubben - og VIL faktisk gerne blive. McCoy skal nok få masser af spilletid uanset.
Matematisk kan vi ikke kalde den endnu. Men jeg kan ikke se vi på nogen måde skal ende med at komme i problemer. Fokus bør rettes på at opnå frem for at undgå. Jeg giver ikke meget for den 7. plads, men den skal man naturligvis gå efter - og med FCKs "genfødsel" (lad os lige se en kamp eller to mere inden vi kalder den) så bliver der da lidt kamp om det, og det kan jeg sgu meget godt li'. Vi skal holde fast i 7 pladsen og så skal der spilles en vigtig kamp i parken - lidt at se frem til frem for alle de her lidt grå/leverpostejskampe det ellers bliver til.
Og så skal vi vel øve os - jeg håber Zorniger kan se nogle tegninger og noget der peger frem. Personligt syntes jeg mest vi ligner et hold der sidder fast. Fint genpres i dag - særligt 1. halvleg men det fører jo ikke til noget som helst.
Rigtig vigtig, dejlig, fremragende sejr! Stærke præstationer af Ejdum, Owusu, McCoy ( hvad for en fed forsvarsaktion!) og også Bürgy (frygetede hele tiden den anden advarsel, men han spillede klogt og med god placeringsevne og var aldrig i fare). Jeg synes spillet var egentlig godt, gode sideskift og gode kombinationer, der mangler bare den sidste afgørende pasning. Gode indhop, speciel Arp bragte gode ideer og god ivér på banen, jeg håber han er klar igen på Søndag mod Silkeborg. Utrolig vigtig sejr, godt kæmpet, OB. Godt også med et mål til Niemic at vi holdt nullet. Vi skal fortsætte i samme gear mod Silkeborg og vi skal vinde.
Enig. Også fedt at William Martin fik 3. sidste fod på ved målet.
McCoy klart dagens mand og fedt vi fik de 2 points som vi smed i Vejle.
Fredericia ligner ikke en nedrykker og er en vanskelig modstander at nedbryde.
Sindsygt vigtigt for moralen at vi på en dag hvor tingene ikke køre og det hele er bøvlet alligevel slæber 3 point hjem….stærkt for moralen
men hold nu op en lortekamp
Vi er vel et Randers hold i forklædning i dag. Men det må være tæt på en billet til en ny sæson i superligaen.
Vi er stort set reddet nu.
Matematisk kan vi ikke kalde den endnu. Men jeg kan ikke se vi på nogen måde skal ende med at komme i problemer. Fokus bør rettes på at opnå frem for at undgå. Jeg giver ikke meget for den 7. plads, men den skal man naturligvis gå efter - og med FCKs "genfødsel" (lad os lige se en kamp eller to mere inden vi kalder den) så bliver der da lidt kamp om det, og det kan jeg sgu meget godt li'. Vi skal holde fast i 7 pladsen og så skal der spilles en vigtig kamp i parken - lidt at se frem til frem for alle de her lidt grå/leverpostejskampe det ellers bliver til.
Og så skal vi vel øve os - jeg håber Zorniger kan se nogle tegninger og noget der peger frem. Personligt syntes jeg mest vi ligner et hold der sidder fast. Fint genpres i dag - særligt 1. halvleg men det fører jo ikke til noget som helst.
Rigtig vigtig, dejlig, fremragende sejr! Stærke præstationer af Ejdum, Owusu, McCoy ( hvad for en fed forsvarsaktion!) og også Bürgy (frygetede hele tiden den anden advarsel, men han spillede klogt og med god placeringsevne og var aldrig i fare). Jeg synes spillet var egentlig godt, gode sideskift og gode kombinationer, der mangler bare den sidste afgørende pasning. Gode indhop, speciel Arp bragte gode ideer og god ivér på banen, jeg håber han er klar igen på Søndag mod Silkeborg. Utrolig vigtig sejr, godt kæmpet, OB. Godt også med et mål til Niemic at vi holdt nullet. Vi skal fortsætte i samme gear mod Silkeborg og vi skal vinde.
Vanvittigt at man ikke vil forlænge med Owusu. Den eneste spiller der har vist noget offensivt. Uden ham bliver vi mere afhængige af vores midtbane til at skabe chancer.
Synes ikke at han spillede godt i dag, bortset fra de sidste minutter, han virkede træt og lidt modløs, lavede mange fejl kompen igennem - men jeg kan godt lide ham som spiller, han var der bare ikke på dagen
Men derudover så mangler OB også en stærk spiller som træneren kan skifte ind i stedet for i dag
Dagens spiller - McCoy
Dejlligt at vi trodst alt tog alle point i dag efter at OB spillede en sløv og dårlig 2 halveg i Vejle og fortjent mistede 2 point
Kunne ikke være mere enig, og Mccoy gør det fornemt på venstre back
Nå! Vi har lige snakket om man ikke kan se noget Zorniger bold i OB holdet
Jeg tænkte mest på det med at lave et hidsigt genpres. Det synes jeg faktisk vi løser fint i dag. Lidt for meget boldflytteri, som er ærgeligt da vi jo fandt plads når backen skubbede ud og vi kunne løbe om kap med Rieper.
Havde vi været skarpe på de muligheder havde vi scoret en del mål idag.
Leave a comment: