Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 20/03/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Helt anden ting. Arp.... hvad er der sket med ham? Han er jo fuldstændig væk. Her kan man virkelig tale om formnedgang der vil noget.
    Vist meget godt der er 17 dage til næste kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Helt anden ting. Arp.... hvad er der sket med ham? Han er jo fuldstændig væk. Her kan man virkelig tale om formnedgang der vil noget.
      Ja, det var i hvert fald ikke i dag, at han fik vist, at han skal have pladsen tilbage fra Suhonen.

Comment

De 3 point ville have lunet godt. Jo længere vi er fra nedrykning jo mere rolig er jeg. Det ser selvfølgelig fint ud ifh til nedrykningssæsonen hvor vi havde 6 point færre på nuværende tidspunkt med kun 2 point til stregen, hvor vi efter denne runde stadig ville kunne være 8 med 8 kampe tilbage.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ja. Det er så pisseirriterende at smide to point mod en virkelig ringe modstander i sidste sekund. Forstår ikke hvorfor vi pludselig kun sparker bolden hovedløst væk selvom vi kontrollerede kampen ellers med vores boldsikkerhed.
          Venter nu på interviewet med Zorniger og hvad han siger til det
          Det var dyre lærepenge for Askou og McCoy. De spiller begge en rigtig god kamp i 95 minutter, men i 95+ taber Askou sin hovedstødsduel, hvorefter McCoy ikke er opmærksom på at en snu AK Jacobsen tager et klogt løb et splitsekund tidligere end McCoy og så bliver man altså straffet i voksenfodbold, selv mod et virkelig ringe og tæt på modløst Vejlehold.
          At vi så skulle have været bedre til at stikke kniven ind offensivt langt før er en anden historie. Men at både Askou og McCoy taber deres dueller et sekund før slutfløjt er simpelthen ikke godt nok.

Håber de to unge mænd erkender deres egen andel i det og lærer af det så deres historie ikke bare bliver at det var trænerens skyld fordi han gav dem en ekstra mand i forsvaret.

Comment

Ærgeligt at smide det på den måde, men Vejle-målet kunne sagtens være kommet tidligere. Har Vejlekeeperen reelt en redning i kampen, nej, OB skaber meget få
            chancer/muligheder, trods enormt meget bold. 70-30. At Zorniger vælger at bytte hele holdet ud tilsidst i kampene, det har jeg de svært med, det koster og at der skiftes antal i bagkæden er decideret håbløst. men det må han jo lære af. Zorniger kostede 2 point igår, længere er den ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Min indre lille lommepsykolog har ind mistanke om at Arp er et sted i livet, hvor han bilder sig selv ind at han skal være/forblive professionel fodboldspiller. Han har uden tvivl talentet, men måske er der noget uafklaret oppe i hovedet på ham? Også med baggrund i hans fodbold historik?
              Last edited by Lunderbaum; 21-03-2026, 12:25.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                Ærgeligt at smide det på den måde, men Vejle-målet kunne sagtens være kommet tidligere. Har Vejlekeeperen reelt en redning i kampen, nej, OB skaber meget få
                chancer/muligheder, trods enormt meget bold. 70-30. At Zorniger vælger at bytte hele holdet ud tilsidst i kampene, det har jeg de svært med, det koster og at der skiftes antal i bagkæden er decideret håbløst. men det må han jo lære af. Zorniger kostede 2 point igår, længere er den ikke.
                Zorniger har naturligvis sin del af ansvaret, men jeg er uenig at det alene var ham der kostede os sejren i Vejle. Om vi spiller med 4 eller 5 i bagkæden ændrer ikke på at både Askou og McCoy begge havde alle muligheder for at vinde deres dueller i sidste sekund som førte til udligningen.

Hvis Zorniger ikke havde udskiftet de spillere der var trætte så var han også blevet klandret for det.

Det var dyre lærepenge for vores unge forsvarsspillere, men jeg er helt enig med Zorniger i at de skal passe deres eget job (At forsvare). Og måske viser afslutningen på kampen bare at der stadig er positioner på vores hold, hvor vi simpelthen mangler 10% i kvalitet, især i midterforsvarets venstre side.

At sådan en høj dropboldt bliver så farlig falder 100% tilbage på kvaliteten af de forsvarsspillere der fejler i situationen (Askou og McCoy). Det positive er så at de begge er unge og kan lære af den slags fejl.

Comment

Ja, de skal passe deres job. Det skal AZ også. Det ville klæde ham at se indad. AZs styrke er hans person; hans stålfasthed og ærgerrighed. Taktisk er jeg ret uimponeret, og jeg synes ikke setuppet (den tyske assistent og transitionstræneren) virker som en tilstrækkelig løsning. Mon ikke man skulle kigge på en god assistent som tilføjelse?

Comment

Ejdum siger det også... Dårligt træner-arbejde igen

https://sport.tv2.dk/video/2026-03-2...-6391280613112

Comment

Oprindeligt indsendt af Rangers94 Se indlæg
                      Ejdum siger det også... Dårligt træner-arbejde igen

https://sport.tv2.dk/video/2026-03-2...-6391280613112
                      Du skal lige hjælpe mig her. Hvor er det Ejdum siger noget om dårligt trænerarbejde?.

-Han siger de (spillerne) skulle have lukket den til 2-0.
                      -Han sige de (spillerne) ender med at stå for dybt.
                      -Han siger én dårlig duel (spiller) og så er der mål.

Det er ikke fordi jeg skal være formand for Zornigers fanklub, og jeg er også træt af at vi igen igen lukker mål ind til sidst og Zorniger har uden tvivl sin del af ansvaret, men at overfortolke så meget på et spillerinterview synes jeg er lige friskt nok.

Comment

Working...
                      X