Ja. Det er så pisseirriterende at smide to point mod en virkelig ringe modstander i sidste sekund. Forstår ikke hvorfor vi pludselig kun sparker bolden hovedløst væk selvom vi kontrollerede kampen ellers med vores boldsikkerhed.
Venter nu på interviewet med Zorniger og hvad han siger til det
Zorniger uden overskud. Han får ingen fans når han står foran et kamera.
Synes faktisk han er pinlig.
Zorniger ude med riven efter "the young guys" - Askou og McCoy "and the left winger" - Adam...
"do your job" siger han om Askous udtalelser om at man blev for defenssiv da man gik til 5 back kæden. Han mere end antyder at Askou lader sig falde for let - en forsvarsspiller bliver på benene medmindre man bløder eller har brækket benet (sådan mere eller mindre)
Jeg bryder mig ikke om, at Zorniger altid skal kaste spillere under bussen. Han formoder at alle spillere aldrig begår fejl og altid kan forudse alle situationer i en kamp. Han bør kigge indad og overveje om han måske også kunne gøre noget anderledes til sidst i de her kampe.,hvor vi skal forsvare en føring.
Jeg ved ikke helt hvad OB var klart bedst til. Boldbesiddelse tæller ikke med hvis man ikke bruger den til noget.
Er skuffet lige nu. Men igen. Jeg vidste jo det ville blive en sæson om at blive i rækken. Tror det nok skal lykkedes. Og så må vi jo se hvad der sker til sommer. Men det bliver endnu et tungt forår at komme igennem.
syntes det er tydeligt vi er bedst på bolden, kan sætte mere fart i spillet...men det sidste mangler jo - vi bliver for passive, skaber for lidt (eller intet)
Det er tungt sådan et forår her - vi skal lige sikres matematisk først, men for mig er sæsonen sådan set ovre. Jeg giver ikke meget for den der 7 plads og den kamp der følger, tænker vi stadig er i spil til den men det er mest fordi at så gode er hverken Randers eller FCK...
Men pt kan jeg ikke se vi skulle slå nr 3. i mesterskabsspillet.
Det er en kort sæson når den kun er på 22 kampe - men sådan føles det sgu.
Håbet lever ifht næste sæson - men der skal godt nok hentes meget kvalitet ind, og tænker vi ender hvor vi plejer - ikke at have fået gjort nok i god nok tid, og derfor reelt har smidt endnu en sæson efter 7 runder...
Expected fuck up’s…..mere er der ikke at sige til det, at man ikke kan lukke den kamp, at man ikke kan sammensætte 2 skide sejre….er typisk OB generet dna…de lære jo aldrig at tage teten og gøre arbejdet færdigt…det gang på gang at man skal vidne dette forløb….det fanden bare så ringe og så slanten/slapt mentalitet at have…jeg er hovedrystende over dette bølge og bakkedals foretagende middelmådige set up. Nok en gang bevis på at holdet mangler meget og det kan lige så godt om 2 kampe mere hedde med røven I vand skorpen….irriterende måde at starte weekenden på, men igen ….nå ja det jo bare typisk OB
Husk vi lærer rigtig meget af de her kampe i leverpostej slutspillet. Det er lige efter Zorniger og TB gameplan.
Jeg bryder mig ikke om, at Zorniger altid skal kaste spillere under bussen. Han formoder at alle spillere aldrig begår fejl og altid kan forudse alle situationer i en kamp. Han bør kigge indad og overveje om han måske også kunne gøre noget anderledes til sidst i de her kampe.,hvor vi skal forsvare en føring.
Jeg syens det er lige så meget at jounralisten vinkler spørgsmålet. Det eneste Askou siger er at 5 mand i bagkæden giver 1 mindre oppe foran. At journalisten spinner det til at det er en af årsagerne til nederlaget er jo ikke rigtigt.
altså vi ved jo han kan være hård - men jeg var også noget overrasket over at høre ham sige den slags.
Det er lige efter et skuffende nederlag - og pulsen er nok stadig lidt høj. Men jeg mener også han er nødt til at tage sin del af ansvaret - 5 backkæden, den har aldrig virket og igen igen går han tilbage til den - hvorfor?
Ouedraogo ud - det kan man bare ikke tillade sig desværre vi har brug for den mur oppe foran.
Man kan også sige - skulle Adam overhovedet have været inde? Beholdt man 4- backkæden så var der ingen grund til det medmindre McCoy var gået i stykker...for han kan altså ikke forsvare
syntes det er tydeligt vi er bedst på bolden, kan sætte mere fart i spillet...men det sidste mangler jo - vi bliver for passive, skaber for lidt (eller intet)
Det er tungt sådan et forår her - vi skal lige sikres matematisk først, men for mig er sæsonen sådan set ovre. Jeg giver ikke meget for den der 7 plads og den kamp der følger, tænker vi stadig er i spil til den men det er mest fordi at så gode er hverken Randers eller FCK...
Håbet lever ifht næste sæson - men der skal godt nok hentes meget kvalitet ind, og tænker vi ender hvor vi plejer - ikke at have fået gjort nok i god nok tid, og derfor reelt har smidt endnu en sæson efter 7 runder...
Igen. Det er jo ikke bare det sidste der mangler. Det er også det før det sidste og vil nærmest før det næstsidste .
Ja vi må selvfølgelig vente til der ikke kan rokkes ved matematikken. Men en ordenlig mavepuster. Og så bare for at gnide salt i såret skal der også overståes en landskamppause oven i ventetiden.
Det har ikke på noget tidspunkt fungeret for OB at spille med 5 nede bagved, og det er simpelthen for taktisk svagt, at AZ bliver ved med at gå over til det.
Jeg kan godt lide AZ. Jeg synes ikke, vi skal have en ny træner. Slet ikke. Men taktisk er han altså ikke ret stærk, og jeg tror, man med fordel kunne øge det faglige niveau i trænerstaben på dét punkt.
Hvis vi mister Uwusu, Askou, Ejdum og Grot far start 11 + holdet skal forstærkes.
Så kan du begynde at tælle hvor mange pletskud der skal ind. Det er vel minimum 7.
Igen. Det er jo ikke bare det sidste der mangler. Det er også det før det sidste og vil nærmest før det næstsidste .
Ja vi må selvfølgelig vente til der ikke kan rokkes ved matematikken. Men en ordenlig mavepuster. Og så bare for at gnide salt i såret skal der også overståes en landskamppause oven i ventetiden.
Ja den svier sgu - og så har man en hel weekend til at gå og "nyde" det.
Og ja den der landsholdspause - og så lige efter vi har haft en pokal pause, hvem fanden planlægger det program - det jo håbløst
Hvis vi mister Uwusu, Askou, Ejdum og Grot far start 11 + holdet skal forstærkes.
Så kan du begynde at tælle hvor mange pletskud der skal ind. Det er vel minimum 7.
jeg er med på det - igen en af grundende til jeg havde håbet på min. 1 signing mere i vinters.
Der bliver mange "lektier"
Ejdum gjorde det fint i dag - men syntes pt ikke der er meget der taler for han SKAL sælges fordi budene simpelthen bliver for store.
Det kan jo stadig nåes at få forlænget med Owusu og Askou, men selv hvis alt det sker - så snakker vi 3-4 forstærkninger hvis vi skal ud og "gøre" noget for alvor. Plus erstatninger...
Jeg bliver ved med at håbe på det bliver en spændende sommer med frisk energi frem mod næste sæson. Men frygter det bliver mere af det samme. Sælger et par profiler / undlader at forlænge. Laver et par gode signings (men ikke nok fordi der skal være plads til de unge, som Zorniger ikke tør bruge)
Den her kommer desværre til at svide en del. Vi blev desværre for passive de sidste 10 minutter. Hvor jeg var rimelig sikker imod FCK havde jeg en anden fornemmelse i dag. At jeg så ikke helt ved hvor dommeren finder 6 minutter i 2. halvleg, ved jeg dog ikke.
Er der egentlig regler for, at det er cheftræneren der skal snakke med medierne?
Mit blodtryk ville falde betragteligt, hvis jeg slap for at læse Zorningers udtalelser lige efter kampene.
jeg er med på det - igen en af grundende til jeg havde håbet på min. 1 signing mere i vinters.
Der bliver mange "lektier"
Ejdum gjorde det fint i dag - men syntes pt ikke der er meget der taler for han SKAL sælges fordi budene simpelthen bliver for store.
Det kan jo stadig nåes at få forlænget med Owusu og Askou, men selv hvis alt det sker - så snakker vi 3-4 forstærkninger hvis vi skal ud og "gøre" noget for alvor. Plus erstatninger...
Jeg bliver ved med at håbe på det bliver en spændende sommer med frisk energi frem mod næste sæson. Men frygter det bliver mere af det samme. Sælger et par profiler / undlader at forlænge. Laver et par gode signings (men ikke nok fordi der skal være plads til de unge, som Zorniger ikke tør bruge)
Fuldstændig enig! Jeg tror ikke på OB går ud og investerer det der kræves til sommer for at komme i top 6. Hvilket i mine øjne er en fesen målsætning.
Men der kommer vel heller ingen målsætning til næste sæson.
Det har ikke på noget tidspunkt fungeret for OB at spille med 5 nede bagved, og det er simpelthen for taktisk svagt, at AZ bliver ved med at gå over til det.
Jeg kan godt lide AZ. Jeg synes ikke, vi skal have en ny træner. Slet ikke. Men taktisk er han altså ikke ret stærk, og jeg tror, man med fordel kunne øge det faglige niveau i trænerstaben på dét punkt.
Bürgy har jo også været ude og sige noget ala at spillerne ikke var helt trygge i 5-back kæden og når Julius også giver udtryk for at det ikke helt fungerer efter hensigten, så bør Zorniger måske lytte og handle derefter. Gør han ikke det, så har han også er ansvar for at det gang på gang går galt.
Comment