Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 20/03/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hold kæft hvor jeg bare vidste det. Uduelige pis træner.

Comment

Straffen for at være for passive. Typisk OB! Så typisk.

Comment

Hvordan kan vi ikke vinde sådan en kamp, de er jo piv ringe det Vejle hold

Comment

Grubbe skal åbenbart altid lige skiftes ind og være vidne til en sen udligning

Comment

Vor herre bevar os, dårlig start på weekenden

Comment

De sidste 20-25 minutter er generelt bare under al kritik, i forhold til vores niveau på bolden

Comment

Fuldstændig ufortjent - Vejle pivringe. OB klart bedste hold - men vi skaber for lidt og formår ikke at lukke kampen. Og det der pjat med at stille sig ned med 5 mand - det må du gerne stoppe med Zorniger.

Fesen omgang - Ouedraogo bedste mand igen syntes jeg

Comment

Fuck hvor er det bare pisse bittert.

Comment

Man skulle tro at vi INTET har lært efter 2-2 mod FCK. Eller et lidt mindre ekstremt eksempel, Aarhuskampen. Kæft hvor er jeg træt af at vi ofte smider et point eller tre i de døende minutter.

Comment

FOR HELVEDE

Comment

Niemich med et fuldstændigt jammerligt indhop, han burde aldrig få lov at spille for striberne igen

Comment

Hvad fanden er det også for en måde at skifte ud på. Den går 100% på Zorniger.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Det er en joke
                            Så spil dog den kamp FÆRDIG!!!!!.
                            Fuck hvor jeg hader at sige det, men hvor er det klassisk OB.
                            Det er nemlig en stor joke at vi altid skal lukke selv de mest uduelige modstandere ind i kampene langt langt inde i oversiden.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                              Niemich med et fuldstændigt jammerligt indhop, han burde aldrig få lov at spille for striberne igen
                              altså modsat sidst hvor vi skiftede os bedre...så gjorde hverken Arp eller Niemich noget for at de skal starte næste gang.

Comment

Nå. Men Vejle er også et godt hold. OB er et oprykkerhold. Banen var dårlig. Har jeg glemt noget?

Comment

Working...
                                X