Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 15/03/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ismahila var i særklasse 1. Halvlegs bedste spiller. Og nok også kampens. Shit han er god. Endnu et bullseye hit fra vores rekrutterings hold
    Jeg har Askou som runner up. Han er klart vores bedste forsvarsspiller. Og bliver bare bedre og bedre. Ja han laver et par småfejl i går. Men prøv at nyd hans omgang med bolden og drive op igennem banen til tider. Han er bare Klasse!
    Sohunens klart bedste OB kamp so far
    Enig, Ismahila var fantastisk, han var involveret i så meget, og FCK kunne ikke røre ham, de kunne ikke få bolden fra ham og han løb i cirkler omkring FCK spillerne, det var kun Cornelius der totalt jordede Ismahila i en situation, helt uforståeligt at dommeren ikke gav gult - ham skal OB holde fast i, i mine øjne kampens spiller

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Hvor er det vildt og fedt … 400
      kampe og 25 mål …
      Har han virkelig ikke score mere end 25 mål? I grunden absurd lavt for en spiller som ham ☺️
      https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

Comment

Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Har han virkelig ikke score mere end 25 mål? I grunden absurd lavt for en spiller som ham ☺️
        Det er 25 mål for OB.
        https://www.danskfodbold.com/spiller...pillerid=11343

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg

Jeg synes, de skal prøve Owusu på venste back næste gang, så McCoy kan komme over på højre, hvor han kan gå til baglinjen med sit gode ben.
          Jeg tror sagtens Owusu kan spille en god venste back - også offensivt, hvor han kan trække ind i banen. Det gjorde McCoy faktisk også et par gange i anden halvleg, hvor Grot pudselig tog den brede position i venstre.
          Ikke at jeg uenig med at prøve McCoy på højre, men sådan som OB spiller pt og bevæger sig er der meget mere plads på venstre side. Det er jo tydeligt at man prøve at skabe en motorvej til AS for at bruge hans kompetencer, mens Owusu er bedre i små rum og derfor foregår småspillet i højre side.

Så at bytte rundt vil ikke give den samme dynamik på højre, da bevægelsemønstrene simplethen gør det svære bare at løbe igennem i højreside

Comment

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Ikke at jeg uenig med at prøve McCoy på højre, men sådan som OB spiller pt og bevæger sig er der meget mere plads på venstre side. Det er jo tydeligt at man prøve at skabe en motorvej til AS for at bruge hans kompetencer, mens Owusu er bedre i små rum og derfor foregår småspillet i højre side.

Så at bytte rundt vil ikke give den samme dynamik på højre, da bevægelsemønstrene simplethen gør det svære bare at løbe igennem i højreside
            Tror du ikke, man kan spejlvende bevægelsesmønstrene, så de kan bytte rundt?

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Enig, Ismahila var fantastisk, han var involveret i så meget, og FCK kunne ikke røre ham, de kunne ikke få bolden fra ham og han løb i cirkler omkring FCK spillerne, det var kun Cornelius der totalt jordede Ismahila i en situation, helt uforståeligt at dommeren ikke gav gult - ham skal OB holde fast i, i mine øjne kampens spiller
              Han var ekstremt vigtig især i begyndelsen af kampen, hvor vi hang efter FCK'erne. Han dækker blandt andet for McCoy som flere gange er fanget højt i banen og rager generelt bare meget til sig i perioder, hvor vi halser lidt efter FCK'erne.

Synes generelt han vokser mere og mere på vores hold. Jeg troede han var manden som kom til at slås med spilletiden efter vi har hentet Suhonen, men lige nu ligner han nærmere en af de første på holdkortet, fordi han har styrket balancen fundamentalt.

Han ligner mere og mere et scoop, som vi gjorde klogt i at lægge en god portion penge og ventetid på at hente i sommers.

Comment

Working...
              X