Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - FCK d. 15/3 kl. 14.00

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tror det bliver en forholdsvis lige kamp et stykke af vejen men tror vores smalle bænk desværre kommer til at gøre forskellen
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Tror det bliver en forholdsvis lige kamp et stykke af vejen men tror vores smalle bænk desværre kommer til at gøre forskellen
      Du fik jo på en måde ret Synes vores bænk endte med at gøre positiv forskel
      Sorrig og glæde de vandre til hobe,
      lykke, ulykke de gange på rad,
      medgang og modgang hinanden tilråbe,
      solskin og skyer de følges og ad.
      Jorderigs guld
      er prægtig muld,
      Himlen er ene af salighed fuld.
      - Kingo, 1681

Comment

Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

Du fik jo på en måde ret Synes vores bænk endte med at gøre positiv forskel
        ​​​​​​..... Ja det var så klasse at blive modbevist, håber jeg kan gentage "succesen"
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
        2025 stadig med armene over kors

Comment

Sikke en 2 halveg, noget af det bedste jeg har set fra OB, vilje og tro på det de gør

Ouedraogo var i mine øjne kampens spiller, han var fantastisk - ham må vi ikke sælge til sommer

Comment

Working...
          X