Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ - OB 01/03/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg vil stadig mene det er et mærkeligt koncept med den der 7. plads EC-playoff, lige meget hvordan man vender og drejer det. Men ja klubberne har selv besluttet strukturen, men derfor kan man vel godt stille spørgsmålstegn ved det.

Og din kommentar omkring det engelske turneringssystem så kan du vel godt se at du også her kan bruge dine egne argumenter:

-Alle kender vilkårene før sæsonen starter.
    -klubberne har selv besluttet strukturen.​
    -de kan jo bare vinde playoff kampen.
    Jeg er enig. Man har selv købt ind på den her struktur, for at der er lidt flere action-kampe. Desuden er der efter 22 runder sjældent mere end 3-4 point imellem nummer 4 og nummer 7, så det er jo ikke fordi kvalitetsforskellen typisk er milevid. Man sættes jo bare som hold ud af spillet til at avancere i tabllen, når man er placeret i nedrykningsspillet efter 22 runder. Det er jo også lidt unfair, hvis ens sæson peaker der, at man så sættes ud af spillet til noget som helst, fordi en struktur har bestemt at dele sæsonen op.
    Jeg er også meget stor fortaler for en klassisk struktur, men det ligger ikke ligefor, og så er det bare sådan her kagen må skæres. OB eller fck vil ikke være en markant dårligere repræsentant at sende i europa til efteråret end sønderjyske og fcn, fordi vi lige halsede 4-6 point efter dem i begyndelsen af marts, og en af os, så cruiser igennem nedrykningsspillet og slår dem i den sidste playoff-kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg vil stadig mene det er et mærkeligt koncept med den der 7. plads EC-playoff, lige meget hvordan man vender og drejer det. Men ja klubberne har selv besluttet strukturen, men derfor kan man vel godt stille spørgsmålstegn ved det.

Og din kommentar omkring det engelske turneringssystem så kan du vel godt se at du også her kan bruge dine egne argumenter:

-Alle kender vilkårene før sæsonen starter.
      -klubberne har selv besluttet strukturen.​
      -de kan jo bare vinde playoff kampen.
      Jeg vil helst også have en klassisk struktur, men jeg synes også der skal være en gevinst når man skærer ligaen over. Man ved aldrig om en 7. plads efter 22 runder kan ende som 3 eller 4 efter 32 runder hvis ikke man gør det. Især når der i år er 7 point fra 7. plads til 3. plads.
      Så et eller andet sted er det fint for mig at man spiller om den sidste plads.
      Man kunne selvfølgelig gøre det på en mere "retfærdig" måde for 4.pladsen og gøre som i e-sports verdenen, hvor top-bracket har fordelen af at være foran 1-0. Det synes jeg kunne være interessant.

Comment

Working...
      X