Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCK 21/02/2026
Collapse
X
-
Ikke nogen ret god start, men nu er vi da kommet over midten et par gange
Leave a comment:
-
4 min spillet og OB har endnu ikke været over midterlinjen med bolden.
Leave a comment:
-
jeg ved det ikke - er jo til tider lidt flydende, alt efter om vi har bolden eller forsvarer os.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Bliver det forresten en 5 backkæde i dag? Ejdum en tak ned …
Ellers havde det vel været Anssi på midten og Ejdum i centerforsvaret som vi har set tidligere og ikke (endnu) en ny formation med McCoy i midten ..
Tænker som udgangspunkt man spiller med 4 nede bagved...men vi må se
Leave a comment:
-
Bliver det forresten en 5 backkæde i dag? Ejdum en tak ned …Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægStart 11:
Myhra
Owusu McCoy Julius Adam
Ouedraogo
Falk Ejdum
Arp
Ganaus Niemich
Jeg havde en god fornemmelse inden dette opgør - FCKs forfatning taget i betragtning. Men så meldte div. skader og karantæner sig. Spændende hvordan McCoy løser sin nye opgave, men altså de andre må jo godt hjælpe ham.
Håber på en sejr. Og på en bedre præstation - det har vi brug for.
Ellers havde det vel været Anssi på midten og Ejdum i centerforsvaret som vi har set tidligere og ikke (endnu) en ny formation med McCoy i midten ..
Leave a comment:
-
det har jo hele tiden været problemet. Grot ude med intern karantæne, Yaya med karantæne og Bürgy åbenbart skadet - så ses det meget hurtigt.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
I øvrigt tynd bænk ..
Udskiftere OB
30 Theo Sander
4 Bjørn Paulsen
10 Anssi Suhonen
14 Gustav Grubbe
21 Vitus Friis
23 William Martin
26 Lasse Legolas
28 Magnus Andersen
29 James Gomez
Men altså Suhonen virker som en fin spiller, Grubbe er jo som regel solid, BP og Gomez (hvis ellers de kan holde til det) er jo også ok superliga spillere. Og mon så ikke vi får Martin at se i dag også?
Men jo - vil man bare lidt mere på sigt så skal der være mere kvalitet på bænken.
Leave a comment:
-
I øvrigt tynd bænk ..Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægGomez på bænken så åbenbart til mindst klar for en indhop.
Udskiftere OB
30 Theo Sander
4 Bjørn Paulsen
10 Anssi Suhonen
14 Gustav Grubbe
21 Vitus Friis
23 William Martin
26 Lasse Legolas
28 Magnus Andersen
29 James Gomez
- Likes 1
Leave a comment:
-
FCK er ja også skaderamt så tror på en fantastisk eftermiddag med en sejr som sender plastik klubben ned i nedrykningsspillet mens vi stadig har en chance for Top6Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægStart 11:
Myhra
Owusu McCoy Julius Adam
Ouedraogo
Falk Ejdum
Arp
Ganaus Niemich
Jeg havde en god fornemmelse inden dette opgør - FCKs forfatning taget i betragtning. Men så meldte div. skader og karantæner sig. Spændende hvordan McCoy løser sin nye opgave, men altså de andre må jo godt hjælpe ham.
Håber på en sejr. Og på en bedre præstation - det har vi brug for.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Kamptråd OB - FCK 21/02/2026
Start 11:
Myhra
Owusu McCoy Julius Adam
Ouedraogo
Falk Ejdum
Arp
Ganaus Niemich
Håber på en sejr. Og på en bedre præstation - det har vi brug for.Tags: Ingen
- Likes 1
Leave a comment: