Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 21/02/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Enig. især Zornigers aversion mod at skulle i top 6 har jeg svært ved at forstå.
    Som fan vil man altid have mere

Ser det som at Zorniger ser en bedre udvikling med holdet end hvis man løber ind i den ene røvfuld efter den anden i 6 top spillet, OB vil være stærkere efter sommerferien

Comment

Oprindeligt indsendt af thelin1337 Se indlæg

Der er ikke noget som hedder "burde" i sport. Enten fortjener du det, ellers gør du ikke. OB har ikke præsteret til en top 6 placering i år. Og har ej heller været målsætningen.
      Næ målsætningen er at spille til par. Fuck top 6, men spille til par tror jeg altså ikke vi gør.
      Nægter at tro Sønderjyske og Viborg har større budget end OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg

Som fan vil man altid have mere

Ser det som at Zorniger ser en bedre udvikling med holdet end hvis man løber ind i den ene røvfuld efter den anden i 6 top spillet, OB vil være stærkere efter sommerferien
        Det der giver absolut bare ingen mening. Man bliver kun bedre af at øve sig mod bedre modstandere.
        Man bliver ikke bedre af at øve sig mod dårligere modstandere.

Sidste år i 1.division, sagde TB at når man spillede mod 1.divisions hold blev man selv et 1.divisions hold over tid. Tempo og intensitet er lavere, fejl bliver ikke straffet.

Synes du selv AGF ser svagere ud i år, efter de tabte stort set alle kampe sidste år i top 6 spillet?
        Nej de lærte nemlig.

Nu ser vi ind i et forår med 10 kampe hvor de 4 er mod kommende 1.divisions hold. Gaaaaab.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Rolig nu vi skal lige prøve at nå top 6 først. Et skridt ad gangen, og første skridt er at spille til par.
          Jeg er helt rolig - og glad - om min klub Efter mere end ti år ørkevandring med tomme ord fra ledelsen ser nu en planlagt og gennemtænkt udvikling af klubben Zorniger står for en professionalisering og Troels Bech for identiteten og transferhits vi ikke har havt i 15 år.
          Som oprykker efter årevis nedgang var vi meget tæt på Top6. Måske det havde lykkes med den venstrebenet forsvarsprofil men er helt med at vi kun henter spillere hvor vi er absolut overbevist om at de er en opgradering og passer ind med mentaliteten. Ellers venter vi hellere lidt længere Den her vej til toppen er en vej som klares ikke i en sæson men er overbevist at den positive udvikling fortsætter. I den her sæson kæmpede vi om Top6 - og var Top6. Næste sæson ser os i Top6 og ved at angribe det næste skridt, som er at kæmpe om og bliver bejler for mere, nemlig Top3. Om det lykkes vil vi se men har ikke den mindste tvivl at vi står i en god udvikling.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

svært at sætte Niemich af efter de sidste par præstationer. Omvendt bliver det godt at have Grot med igen så der er noget at bringe ind efter 60-70 min. for syntes det var tydeligt vi begyndte at gå døde efter en times tid.

En venstreback må stå højt på ønskelisten til sommer. En midtbane spiller mere istedet for Grubbe - en der kan gå ind og presse de startende fire. Owusu bør der forlænges med ellers skal vi også ud og finde ny højreback.

Midtstopper kommer vi også til at mangle...og for så vidt også en angriber mere.

Og det er inden evt salg.
            Problemet er for mig at se at vi fans ser behovet for forstærkning helt anderledes end TB. Kan allerede høre hans forklaring på hvorfor vi ikke henter noget videre i næste vindue

Comment

Det der giver absolut bare ingen mening. Man bliver kun bedre af at øve sig mod bedre modstandere.
              Man bliver ikke bedre af at øve sig mod dårligere modstandere.

Sidste år i 1.division, sagde TB at når man spillede mod 1.divisions hold blev man selv et 1.divisions hold over tid. Tempo og intensitet er lavere, fejl bliver ikke straffet.

Synes du selv AGF ser svagere ud i år, efter de tabte stort set alle kampe sidste år i top 6 spillet?
              Nej de lærte nemlig.

Nu ser vi ind i et forår med 10 kampe hvor de 4 er mod kommende 1.divisions hold. Gaaaaab.
              I dagens FS/SF bringer AZ en pointe i snakken om top6/bund6 hvor han fremfører at i bund6 vil der være bedre muligheder for at lære at præstere i ALLE kampe, og ikke bare at overleve mod - ikke bare på papiret - stærkere modstandere. Væsentlig pointe synes jeg efter vi i mange år herinde har snakket om at motivationen mod de stærkeste hold var/er bedre, for ugen efter at spille en ræderlig omgang fodbold mod klubber der - på papiret - IKKE er bedre end OB.

Lige for go' ordens skyld .. jeg havde også gerne taget en tur i top6.

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                I dagens FS/SF bringer AZ en pointe i snakken om top6/bund6 hvor han fremfører at i bund6 vil der være bedre muligheder for at lære at præstere i ALLE kampe, og ikke bare at overleve mod - ikke bare på papiret - stærkere modstandere. Væsentlig pointe synes jeg efter vi i mange år herinde har snakket om at motivationen mod de stærkeste hold var/er bedre, for ugen efter at spille en ræderlig omgang fodbold mod klubber der - på papiret - IKKE er bedre end OB.

Pointen er også fremført her

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...u-ikke-traener

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Og bare fint hvordan Zorniger udstiller KEPs klamme optræden.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Zorniger siger mange mærkelige ting. Jeg køber ikke det postulat. Nærmer sig en Donnald Trump udtalelse.

Og han sætter sig selv under pres nu. For nu må vi rigtigt forvente top 6 er det ultimative mål næste sæson, når vi bliver så dygtige af at træne i et lavere tempo mod Randers, Silkeborg, Vejle og Fredericia.

Alle idrætsudøvere ved fra barnsben man bliver bedre af at træne og spille mod bedre modstandere. Derfor tager de store talenter ind til OB fra Langeskov, Assens, osv.

Derfor samler man de bedste i alle sportsgrene, badminton, tennis, golf, cykelsport, gymnastik, osv.

Jeg kalder Bullshit på det vrøvl. Det går mod alt sund fornuft i elitesport.

Comment

Sikke en skuffelse! Den skulle jeg lige sove på. Indstillingen og intensiteten var en helt anden en mod FCM. Vi var klart det bedste hold.

McCoy og JBA er det fedeste midterforsvar længe, og NB skal stå tidligt op for at få pladsen igen.

Vi mangler forstærkninger til: VB (en profil), midtbanen (kvalitet til bredden), offensiven (kvalitet til bredden).

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Og bare fint hvordan Zorniger udstiller KEPs klamme optræden.
                        ….hmmm jeg synes egentligt de begge gør det fint…selvfølgelig skal kep spørge til top 6 det er hans job, og synes sgu A-Z svarer rigtigt fint.
                        Jeg tror man skal passe på at overanalysere på situationen og spørgsmålene, selvfølgelig vil OB gerne i top 6, samtidigt tror jeg der er en kæmpe opmærksomhed på ikke at lade det forstyrre den igangværende proces/opbygning, som AZ rigtigt fint siger, klubben har brugt 15 år på at drømme og fortælle os selv vi høre til i top 6, hvor det igen og igen og igen har vist sig at være luftkasteller og vind frikadeller
                        Jeg er om nogen utålmodig og gad godt vi tog det skridtene lidt hurtigere mod toppen osv osv….og var rasende i går hvor jeg bandende hele lortet langt væk
                        Nu har jeg sovet på det, og må som alle andre konstatere vi er der bare ikke endnu, vi har en god trup, som vi hele tiden med de udfald der indimellem er bygger på.
                        ​​​​​…..Jeg bliver aldrig Troels Bech fan der er for meget ordgejl og lommefilosofi, til gengæld er AZ mere efter min smag, det kan godt være han har sine begrænsninger indimellem ift. fastlåst gameplan og hvad ellers mere fodboldkyndige end jeg har nævnt, men tror for en gangs skyld vi har fundet den rette mand til jobbet.

​​​​​​….og jeg føler mig ikke overbevist om vores transfers havde været ligeså gode havde vi ikke haft AZ.

Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                        2025 stadig med armene over kors

Comment

Zorniger siger mange mærkelige ting. Jeg køber ikke det postulat. Nærmer sig en Donnald Trump udtalelse.

Og han sætter sig selv under pres nu. For nu må vi rigtigt forvente top 6 er det ultimative mål næste sæson, når vi bliver så dygtige af at træne i et lavere tempo mod Randers, Silkeborg, Vejle og Fredericia.

Alle idrætsudøvere ved fra barnsben man bliver bedre af at træne og spille mod bedre modstandere. Derfor tager de store talenter ind til OB fra Langeskov, Assens, osv.

Derfor samler man de bedste i alle sportsgrene, badminton, tennis, golf, cykelsport, gymnastik, osv.

Jeg kalder Bullshit på det vrøvl. Det går mod alt sund fornuft i elitesport.
                          ved ikke om det er det "ultimative mål" for så fedt er det sgu heller ikke at ende som nr. 6

Men ellers enig - svært at forstå på andre måder, end at man bliver mere ambitiøse til næste sæson.

Jeg håber. Men vil se det før jeg tror det.

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

….hmmm jeg synes egentligt de begge gør det fint…selvfølgelig skal kep spørge til top 6 det er hans job, og synes sgu A-Z svarer rigtigt fint.
                            Jeg tror man skal passe på at overanalysere på situationen og spørgsmålene, selvfølgelig vil OB gerne i top 6, samtidigt tror jeg der er en kæmpe opmærksomhed på ikke at lade det forstyrre den igangværende proces/opbygning, som AZ rigtigt fint siger, klubben har brugt 15 år på at drømme og fortælle os selv vi høre til i top 6, hvor det igen og igen og igen har vist sig at være luftkasteller og vind frikadeller
                            Jeg er om nogen utålmodig og gad godt vi tog det skridtene lidt hurtigere mod toppen osv osv….og var rasende i går hvor jeg bandende hele lortet langt væk
                            Nu har jeg sovet på det, og må som alle andre konstatere vi er der bare ikke endnu, vi har en god trup, som vi hele tiden med de udfald der indimellem er bygger på.
                            ​​​​​…..Jeg bliver aldrig Troels Bech fan der er for meget ordgejl og lommefilosofi, til gengæld er AZ mere efter min smag, det kan godt være han har sine begrænsninger indimellem ift. fastlåst gameplan og hvad ellers mere fodboldkyndige end jeg har nævnt, men tror for en gangs skyld vi har fundet den rette mand til jobbet.

​​​​​​….og jeg føler mig ikke overbevist om vores transfers havde været ligeså gode havde vi ikke haft AZ.
                            jeg kan til dels følge tanken. At melde ambitioner ud - og så ikke bakke dem på (med en god nok trup) og igen ende med at skuffe, det holder naturligvis ikke i længden.

Men man står to kampe før stregen trækkes - kan selv afgøre om man vil spille i toppen eller bunden, hvor svært er det lige at sige man naturligvis går efter det. Vildere behøver det ikke være. Så kan man efter kampen sige det er en skuffelse, og nu må vi sikre overlevelse, og så ellers øve os til næste sæson.

Men at stå før kampen og nærmest tale for et nederlag (eller uafgjort) - for det skal jo til hvis man vil i det eftertragtede nedrykningsspil. Det holder simpelthen ikke.

Men lad os se - om de virkeligt bliver så meget bedre af at spille mod de næstbedste i Danmark - og om man går mere efter toppen næste sæson. Jeg tror det ender lidt som vi så fra slut efteråret til starten af foråret. Vi møder de næstbedste - og gør det ganske godt, tror vi er på rette vej og så render vi ind i de gode hold og kan slet ikke være med. Fordi vi ikke spiller i samme tempo.

Samme logik man har brugt på overgangen fra 1. div. til superliga; vi skulle op i superliga tempo igen - derfor kunne man ikke have de store forventning.

Comment

hvad med de gode hold? Hvordan lære vi lige at spille mod dem ved at møde Vejle og Fredericia? Vi har lige set hvordan vi blev revet rundt af AGF og FCM - det lærer viu sgutte at stå imod ved at spille to gange mere mod Randers...

Kommunikationen omkring det her har simpelthen været håbløs - Troels og Zorniger der åbenbart helst vil tabe så de kan lære en masse i bunden, og samtidig har du spillere der selvfølgelig vil vinde og op og spille i den sjove del.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

..... Men at stå før kampen og nærmest tale for et nederlag (eller uafgjort) - for det skal jo til hvis man vil i det eftertragtede nedrykningsspil. Det holder simpelthen ikke....
                                .
                                OK men synes du han gør det?..... Det synes jeg egentligt ikke....jeg synes han prøver at sige han helst vil holde fokus på den kamp der venter os...
                                Men måske tager jeg fejl...
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                                2025 stadig med armene over kors

Comment

Working...
                                X