Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 21/02/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tror du selv på der bliver skruet markant op for ambitionerne? Jeg er mere bekymret for vi mister Uwusu, Ejdum, Ganaus osv.
    nej - det skriver jeg jo også. Frygter det bliver mere af det samme.

Man kommer til at hiver flere akademister op - så bænken ikke for alvor bliver styrket. Så finder man selvf. nogle erstatninger for de profiler der bliver solgt. Men tænker det ender det samme sted.

Man vil ikke for alvor går efter top 6, så man ender med en start 11 der er god, et par fine indskiftere og så et stort drop off i kvalitet. Så holdet igen ikke vil være bredt nok.

Det er der jeg tror vi kommer til at stå igen igen efter sommerferien.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Der er mere fokus på kulturen og egne talenter i klubben end der er på placeringen.
      TB har udtalt at man ikke ville forstærke truppen yderligere fordi at dem man kan hente ikke er bedre end egne talenter og henter man to tre spillere mere så kommer talenterne længere bagud …

Må bare konstatere at det ikke var talenterne der blev skiftet ind i dag ..

Der bliver tale om en erodering over tid ..
      Men alt med måde. For 2 år siden kendte vi kun meget lidt til Aschou, McCoy & Ejdum. 2 af dem spiller fast superliga nu og den sidste bliver oftest skiftet ind, sammen med en stadig nogendlunde ung Grubbe, så det er ikke helt i tovene. Det kunne være fedt at bruge flere, men ikke på bekostning af de point vi har fået skrabet sammen. De unge skal gribe chancen når de får den og kæmpe for det, så vil vi også se flere med tiden. Man kan håbe at Martin snart begynder at vise noget mere.

Ganaus må gerne ende som inspiration for de næste mange års akademister i Ådalen. Han er ydmyg men fucking hårdt arbejdende. Ouedraogo er endnu et godt eksempel. Jeg kan ikke forstille mig andet end at spillere som disse vil være gode for de unge at læne sig op af.

Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Selvom jeg er skuffet endnu er jeg glad for at tage mig selv i at være skuffet over at vi ikke vinder over AGF og FCK i vores oprykningsæson. Nu skal det gøres færdig og sikre endnu en sæson i ligaen så vi kan bygge på.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

og det er jo ikke første gang - de er tydeligvis ikke klar i Zornigers øjne. Lidt overrasket over at Martin ikke blev bragt i dag, syntes han virkede til at være ved at tage et skridt op.

Jeg syntes det er fint man gør plads til de unge. Jeg syntes så også man har overkorrigeret og skabt for meget plads - bænken er simpelthen for tynd.

Jeg tror generelt man gør mange ting rigtigt - og er ved at flytte klubben i den rigtige retning.

Jeg er bare utålmodig, og så kan jeg altså ikke have den kommunikation man lægger for dagen. Når man med to kampe igen kan spille sig i top 6 med to sejre - så er det ikke så farligt at sige man naturligvis går efter det.
          Fuldstændig enig mht kommunikationen. Vi er sgu til grin i hele Danmark med det ordkløveri.
          Ingen som i slet ingen forstår hvad de 2 herrer fabler om.

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Åbenbart nogle raketter ind over banen før farverne kom op … det er for dumt ..
            Det var under røg/farver, der kom en del og det er klart ikke OB fans bag det, for der kan ikke være nogen fans der vil klubben det så skidt eller de andre fans med 100% bøde og måske lukke fan afsnit. Det er så dumt og hjerne løst... ingen på barfod jublede over den handling

Comment

Tilbage fra stadion efter den første skuffelse vil sige:
              Vi spillede en stærk kamp.
              Vi skabte mange love de situationer og de bedste chancer i kampen.
              Den tyske connection af Arp/Gansus/Nieniec er en fornøjelse at se på. Gror skal vænne sig at starte på bænken efter Jonas præstation i dag.
              Vi havde styr på FCK i store dele af kampen.
              Ouedrago spillede en fantastisk kamp men mest var imponeret om McCoy som spillede en kanon kamp på en uvant position. Fuld fortjent at han blev MoM!
              Snssi havde en stærk indhop og hvis TB holder den hitrate med transfers han havde hidtil så venter der en glimrende fremtid for OB hvor vi ikke kun kommer i Top6 men også spiller med om medaljer.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

Det var under røg/farver, der kom en del og det er klart ikke OB fans bag det, for der kan ikke være nogen fans der vil klubben det så skidt eller de andre fans med 100% bøde og måske lukke fan afsnit. Det er så dumt og hjerne løst... ingen på barfod jublede over den handling
                Men det er også lidt komisk at der blev truet med at kampen ville blive annulleret, hvis der blev tændt mere fyrværkeri, hvorefter FCKs fans tænder romerlys efter begge deres scoringer

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Men det er også lidt komisk at der blev truet med at kampen ville blive annulleret, hvis der blev tændt mere fyrværkeri, hvorefter FCKs fans tænder romerlys efter begge deres scoringer
                  Meget komisk. Dommerne tillader generelt langt mere fra FC klubberne.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Tilbage fra stadion efter den første skuffelse vil sige:
                    Vi spillede en stærk kamp.
                    Vi skabte mange love de situationer og de bedste chancer i kampen.
                    Den tyske connection af Arp/Gansus/Nieniec er en fornøjelse at se på. Gror skal vænne sig at starte på bænken efter Jonas præstation i dag.
                    Vi havde styr på FCK i store dele af kampen.
                    Ouedrago spillede en fantastisk kamp men mest var imponeret om McCoy som spillede en kanon kamp på en uvant position. Fuld fortjent at han blev MoM!
                    Snssi havde en stærk indhop og hvis TB holder den hitrate med transfers han havde hidtil så venter der en glimrende fremtid for OB hvor vi ikke kun kommer i Top6 men også spiller med om medaljer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Så du forventer europa direkte efter oprykningen? Men ja vi fik som forventet i 1 division og ved du hvad, det samme gør vi i superligaen hvori vi også vil befinde os i næste sæson - og dermed opfylder vi klubbens målsætning. Det kommer til at nage din taber, personlige angrebs, samt negative indstillings kultur. Det kommer til at nage dig for vildt fordi så lever TB op til det klubben forventer pt ;-)
                      Næææ, jeg refererer til klubbens strategi, da vi vi lå i 1. Division... men igen "fint" med et personligt angreb på mig (alting nemmere end at skulle sammensatte argumenter selv) end at forholde sig til hvad der blev/bliver meldt ud

Hvor er jeg "taber" og TB er "kongen" (tænker på du de VM-spillere eller venstrebenede CBs vi blev lovet... beklager ?)

Comment

Hvad var dine forventninger egentlig inden sæsonen, siden det her er så skidt?
                        Med vores budget, ambitioner og såkaldte strategi - TOP6 !

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                          Selvom jeg er skuffet endnu er jeg glad for at tage mig selv i at være skuffet over at vi ikke vinder over AGF og FCK i vores oprykningsæson. Nu skal det gøres færdig og sikre endnu en sæson i ligaen så vi kan bygge på.
                          Vi har et af ligaens største budgetter og igen igen bruges "Oprykker" som en undskyldning... stop nu.... SE og VFF ligger til TOP6 !

Comment

Ja, tragisk komisk, uden og kende beslutnings grundlaget, vil jeg gætte på, det var fordi det der kom fra RMN blev skudt ind over banen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Med vores budget, ambitioner og såkaldte strategi - TOP6 !
                              Vi har angiveligt det 6. største budget, og vi ligger nummer 8, og kan stadig ligge nummer 7 efter 22 kampe. Det er vel ikke fordi vi underpræsterer voldsomt?

Comment

Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

Ja, tragisk komisk, uden og kende beslutnings grundlaget, vil jeg gætte på, det var fordi det der kom fra RMN blev skudt ind over banen.
                                Men der var samtidig ikke noget der røg ind på banen. Det hele røg jo bare op i himlen. Jeg synes det var en voldsom trussel at få, når man har været vidne til hvad FCK og Brøndby tidligere har sluppet afsted med.
                                Last edited by Wessels er en mur; 21-02-2026, 19:23.

Comment

Working...
                                X