Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 21/02/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det er vel også det spadestik der gør at top 6 er helt lukket nu? Viborg skal tabe, FCK skal tabe og vi skal hente 14 mål som jeg tæller.

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
      3 point havde bare virkelig lunet godt i regnskabet. Det samme med det mentale boost en arbejdssejr ville have givet. Det er jeg sgu bitter over. Gutterne kæmpede flot og fortjente sejren i dag.

enig jeg tænker jeg godt vil tørre den her af på en smal bænk og en sportsdirektør der mere har travlt med at snakke proces og ordflomme floskler….jeg gad godt en med ambitioner
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
      2025 stadig med armene over kors

Comment

Jeg håber dog at Niemiec starter inde næste kamp. Hvor var han god igen i dag. Og hvor trænger holdet til forstærkning, især i bagerste kæde. Især venstreback for selvom Adam har sine øjeblikke, så er han ikke en naturlig forsvarsspiller. Vi trænger også til en centerforsvar og mere bredde til central midt, for det er tydeligt at Zorniger ikke stoler på sin bænk. Jeg synes ikke at holdet virkede bange eller manglede vilje, men der var simpelthen ikke kræfter til at presse højt og gå lige så aggressivt til duellerne - med få undtagelser - som i første halvleg. Ouedraogo kampens spiller. Han gav den hele armen. Arp spillede sig også hurtigt op, og var dygtig til at trække frispark, selv de lidt tyndere af slagsen, men at være dydsmønstre har ikke ført os nogle vegne i 15 år. Det er også den slags snuhed og kynisme - foruden Ouedraogos afmålte fysiske tilstedeværelse og fra tid til anden, Bojangs frygtindgydende tacklinger - der skal til for at vinde. Desværre kunne vi have brugt lidt mere kynisme foran mål også. Hvor ville det have været fantastisk at slå FCK i dag. Jeg er ikke sikker på, at vi får så god en mulighed igen som i dag, for de var virkelig til at tale med.

Comment

Det er vel også det spadestik der gør at top 6 er helt lukket nu? Viborg skal tabe, FCK skal tabe og vi skal hente 14 mål som jeg tæller.
          yup - har lavet samme optælling

Det er slut, så vi tager endnu en tørn i nedrykningsspillet. Kommer til at heppe lidt på Viborg og FCN nu - kunne være meget sjovt om FCK også glipper top 6

Comment

Åh hvor gør det ondt, at komme hjem uden tre point. Jeg synes vi er bedst, har de største chancer, og har fint med muligheder for at lukke kampen til 3-0. Så vi har links selv at takke. Men jeg kan ikke lade være med at sidde og være rasende på Adam Sørensen og hans evne, eller mangel på samme, til at forsvare mod nogen der løber i ryggen på ham. Det kostede et point i Aarhus, og var med til at koste sejren i dag, irriterende

Comment

Føles bittert i øjeblikket. Men der var klart fremgang i spillet og mange gode præstationer af enkelte spillere. Top 6 var en sød drøm, den er over nu og vi skal udnytte bottom 6 til at sikre de sidste, nødvendige point for at sikre en ny Superligasæson. Og så kan vi videreudvikle vores lovende talenter. Så op på hesten igen, vi skal slå Sønderjyske næste Søndag. Godt kæmpet OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

yup - har lavet samme optælling

Det er slut, så vi tager endnu en tørn i nedrykningsspillet. Kommer til at heppe lidt på Viborg og FCN nu - kunne være meget sjovt om FCK også glipper top 6
                Så vi får sværere ved at få en eventuel 7. plads ?

Comment

Hold op hvor er det bare ringe man ikke kan slå sådan et fck hold.
                  Har nok aldrig set dem så ringe. Vi sad på kampen i 80 minnutter og burde have dræbt den efter en time.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Så vi får sværere ved at få en eventuel 7. plads ?
                    ja og - hvis ikke vi kan tage 7. pladsen mod det her fck hold - så kan vi heller ikke vinde en evt play off kamp.

FCK med ned - så er der to "store" kampe at se frem til...lidt andet end det sædvanlige leverpostej. Lidt mere fokus fra medierne der ellers hurtigt glemmer alt om bunden.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                      Jeg håber dog at Niemiec starter inde næste kamp. Hvor var han god igen i dag. Og hvor trænger holdet til forstærkning, især i bagerste kæde. Især venstreback for selvom Adam har sine øjeblikke, så er han ikke en naturlig forsvarsspiller. Vi trænger også til en centerforsvar og mere bredde til central midt, for det er tydeligt at Zorniger ikke stoler på sin bænk. Jeg synes ikke at holdet virkede bange eller manglede vilje, men der var simpelthen ikke kræfter til at presse højt og gå lige så aggressivt til duellerne - med få undtagelser - som i første halvleg. Ouedraogo kampens spiller. Han gav den hele armen. Arp spillede sig også hurtigt op, og var dygtig til at trække frispark, selv de lidt tyndere af slagsen, men at være dydsmønstre har ikke ført os nogle vegne i 15 år. Det er også den slags snuhed og kynisme - foruden Ouedraogos afmålte fysiske tilstedeværelse og fra tid til anden, Bojangs frygtindgydende tacklinger - der skal til for at vinde. Desværre kunne vi have brugt lidt mere kynisme foran mål også. Hvor ville det have været fantastisk at slå FCK i dag. Jeg er ikke sikker på, at vi får så god en mulighed igen som i dag, for de var virkelig til at tale med.
                      svært at sætte Niemich af efter de sidste par præstationer. Omvendt bliver det godt at have Grot med igen så der er noget at bringe ind efter 60-70 min. for syntes det var tydeligt vi begyndte at gå døde efter en times tid.

En venstreback må stå højt på ønskelisten til sommer. En midtbane spiller mere istedet for Grubbe - en der kan gå ind og presse de startende fire. Owusu bør der forlænges med ellers skal vi også ud og finde ny højreback.

Midtstopper kommer vi også til at mangle...og for så vidt også en angriber mere.

Og det er inden evt salg.

Comment

Vi har en overvinderkultur og bla bla bblaaaa.....

Vi fik fortalt, da vi spillede i 1. Division (med det største budget nogensinde), at tiden der skulle bruges på at skabe et SL-hold, som kunne spille med om de sjove pladser/Europa...
                        Så du forventer europa direkte efter oprykningen? Men ja vi fik som forventet i 1 division og ved du hvad, det samme gør vi i superligaen hvori vi også vil befinde os i næste sæson - og dermed opfylder vi klubbens målsætning. Det kommer til at nage din taber, personlige angrebs, samt negative indstillings kultur. Det kommer til at nage dig for vildt fordi så lever TB op til det klubben forventer pt ;-)
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Får vi snart noget fokus på OB udover 20 sekunders interview med Falk??

Comment

Vi har en overvinderkultur og bla bla bblaaaa.....

Vi fik fortalt, da vi spillede i 1. Division (med det største budget nogensinde), at tiden der skulle bruges på at skabe et SL-hold, som kunne spille med om de sjove pladser/Europa...
                            Hvad var dine forventninger egentlig inden sæsonen, siden det her er så skidt?

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

Så du forventer europa direkte efter oprykningen? Men ja vi fik som forventet i 1 division og ved du hvad, det samme gør vi i superligaen hvori vi også vil befinde os i næste sæson - og dermed opfylder vi klubbens målsætning. Det kommer til at nage din taber, personlige angrebs, samt negative indstillings kultur. Det kommer til at nage dig for vildt fordi så lever TB op til det klubben forventer pt ;-)
                              man kan jo også bare sætte forventningerne tilpas lavt så bliver det lettere at indfri dem.

Jeg er for så vidt ok med at første sæson tilbage handler primært om overlevelse. Men den konstante snak fra TB og Zorniger om om top 6 nu er godt for OB - den har jeg det sgu svært med.

Man skal gå efter at vinde hver kamp - og den naturlige konsekvens af det vil så være at man ender i top 6.

Randers, Silkeborg og nu den kamp mod FCK - 6 point man misser - med dem havde vi ligget klart til top 6. Så så langt er vi jo ikke fra.

Personligt nager det mig nok mest at det her er så sæson 1. Overlevelse - genetablering. Fint nok. Men hvad vil man så fremadrettet? Vil man mere? Eller bliver det som jeg frygter lidt - at man kommer til at forsætte i samme spor, med en trup der er lige lidt for tynd til at spille med om de øverst seks pladser sådan for alvor.

Comment

Får vi snart noget fokus på OB udover 20 sekunders interview med Falk??
                                hvordan kan du tro det? FCK er historien...de er i krise.

OB er jo ret beset hvor de fleste havde regnet med. Og så er tv3 og medierne generelt jo bare glade for at tale fck...

Comment

Working...
                                X