Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Lidt off top subjekt….men ville det give mening at spille med sørgebind på, på lørdag for at hædre og ære Sepp Piontek?….
    Det kommer helt automatisk. DBU vil uden tvivl holde 1min i alle weekendens kampe.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, og interessant hvem der har taget beslutningen... AZ og/eller TB... når man nu ikke umiddelbart jagter Top6
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...-om-vaerdierne

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    Lidt off top subjekt….men ville det give mening at spille med sørgebind på, på lørdag for at hædre og ære Sepp Piontek?….
    Jeg tænker måske ikke sørgebind, men 1 minuts stilhed ved kampstart er da klart på sin plads​​​​​​

Leave a comment:

• Maddog Murdock
    replied

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

Drastisk beslutning, hvis ikke der ligger mere bag end vi ved. Der manglede vel 5 min af træningen, da Grot gik ind
    Jeg synes egentligt det er fair nok 5 min eller ej. en ting er han han bliver sur/irriteret..eller hvad han nu bliver, men at han ikke kommer igen når flere af hans holdkammerater ovnikøbet prøver at tale ham tilbage, jamen så "svigter" han på en måde fællesskabet, det må have en konsekvens

Leave a comment:

• Christian89
    replied

Ja, og interessant hvem der har taget beslutningen... AZ og/eller TB... når man nu ikke umiddelbart jagter Top6
    Jeg synes, det er fint, at man sætter foden ned. Jeg føler også, at man strakte sig langt, for ligesom at få Grot med tilbage i klyngen af spillere, der så kunne afslutte træningen sammen på en ordentlig måde. Når man er 27 år, landsholdsspiller i Surinam og desuden tjener 100.000-150.000 om måneden for at spille fodbold på landets højeste niveau, så bliver du simpelthen nødt til at følge nogle meget simple og konkrete regler.

Hvis jeg gik fra mit arbejde, mit i afslutningen på et møde eller en opgave - bad mine kollegaer om "shut the fuck up", og desuden så bare skulende gik min vej. Så fik det nok også nogle konsekvenser i form af en reprimande eller en mundtlig/skriftlig advarsel.

Jeg håber, de får det talt igennem og at Grot tager sin interne disciplinering som en "mand", og så kommer vi alle sammen videre. Jeg har intet i mod Grot, jeg synes følelser i fodbold er fint, men så skal man også være mand nok til at indrømme, når man har handlet uhensigtsmæssigt.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

Du tænker ikke at Zorniger synes at en spiller skal straffes for at overskride klubbens retningslinjer, eller hvordan?

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg

Enig, og så ved man ikke hvad der er sket, kan også være at der er sket noget inde i omklædningen efter træning.

Leave a comment:

• Larsbo79
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg tænker det er lidt mere en principsag, og for at vise at alle træningsminutter er vigtige, og så var det ligegyldigt om han skred med en time eller fem minutter tilbage af træningen. Grot gør i hvert fald alt hvad han kan for at man ikke skal holde af hans karakter, med den opførsel og attitude han har vist i starten af foråret.
    Enig, og så ved man ikke hvad der er sket, kan også være at der er sket noget inde i omklædningen efter træning.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

Drastisk beslutning, hvis ikke der ligger mere bag end vi ved. Der manglede vel 5 min af træningen, da Grot gik ind
    Jeg tænker det er lidt mere en principsag, og for at vise at alle træningsminutter er vigtige, og så var det ligegyldigt om han skred med en time eller fem minutter tilbage af træningen. Grot gør i hvert fald alt hvad han kan for at man ikke skal holde af hans karakter, med den opførsel og attitude han har vist i starten af foråret.
    Last edited by Wessels er en mur; i dag, 12:55.

Leave a comment:

replied

Håber ikke vi er tilbage ved "de udstødtes ø" for at fremme den såkaldte overvinderkultur (hvad den så end har løftet os med...)

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hvorfor den nedladende kommentar om et andet menneske .. tror ikke det er motiverende ..
    Ved man om han har deltaget i træningen i dag?

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Jay-Roy Grot udtages ikke til truppen

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
    Tænker ikke Zorninger er den værste man kan lave sådan et nummer overfor.

Men synes der tegner sig et billede af en Grot, der nok hellere ville spille et andet sted.
    Taget i dag, udtalelsen omkring spillestil/Zorninger, og så det der “ingen jubel” show i Nordsjælland.
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...vraget-mod-fck

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Jay-Roy Grot udtages ikke til truppen

Leave a comment:

Working...
X