Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-FCM 15.2.26
Collapse
X
-
Jeg er lidt uforstående overfor hvorfor det skulle være så stort et problem?Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
okay - var jeg så ikke klar over.
Men står ved min pointe - Ganaus og Niemich minder typemæssigt for meget om hinanden.
Hvis vi 1) Enten står lavt, så bør Falk, Kante, Ejdum godt kunne komme ud af modstandens førstepres, og hvis man så har lokket modstanderen frem; så er der en tosporet motorvej for 2 af de hurtigste angribere i SL at løbe i.
2) Hvis vi vinder bolden højt, så bør Niemec og Ganaus løb i dybden skabe endnu mere plads til Arp og Ejdum i anden bølge.
3) Vi ville selv have noget der minder om et første pres.
- Likes 2
Comment
-
Er faktisk enig herOprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Jeg er lidt uforstående overfor hvorfor det skulle være så stort et problem?
Hvis vi 1) Enten står lavt, så bør Falk, Kante, Ejdum godt kunne komme ud af modstandens førstepres, og hvis man så har lokket modstanderen frem; så er der en tosporet motorvej for 2 af de hurtigste angribere i SL at løbe i.
2) Hvis vi vinder bolden højt, så bør Niemec og Ganaus løb i dybden skabe endnu mere plads til Arp og Ejdum i anden bølge.
Comment
-
det behøver det nødvendigvis heller ikke være.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Jeg er lidt uforstående overfor hvorfor det skulle være så stort et problem?
Men det vil påvirke måden vi spiller på, og syntes bare ikke der har været noget der tyder på det er den vej Zorniger vil.
Vi må se - Niemich har ihvertfald vist sig godt frem.
MEN det kan jo også spille en rolle at han kommer ind med friske ben - over for modstandere der har en lille times kamp i stængerne. Og det er jo også rart at have noget kvalitet at bringe ind fra bænken.
Comment
-
Det er håbløst at tale om presfodbold og spillerne som en sværm, når man samtidigt holder fast i, at Grot - der simpelthen ikke fungerer i en sådan måde at spille på - er vores ubestridte number one.
Det er meningsløst.
Det er også meningsløst, at vi efter så lang tid nu fortsat ingen intensitet ser i duelspillet. Det er altså noget, spillerne burde kunne lære, hvis det var et ekstremt fokuspunkt til hver eneste træning. Det er ikke rakatvidenskab.
Og hvis vi - for sådan ser det ud - er gået helt væk fra ovenstående, hvad var så pointen med at hente AZ? Det er jo ovenstående han kan? Jeg ser ikke andre store kvaliteter i ham, hvis man fjerner ideen om at spille med et ekstremt fysisk udtryk.
- Likes 4
Comment
Comment