Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AGF - OB 14/12/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

Tja. Jeg har sagt det længe.

Der ER et dommer-bias mod OB. Forvent ikke at ligaen og pokalen bliver dømt fair. Det er alle mand mod modstandere og dommere i de fleste runder.

Jeg accepterer det. Det blivet man gladere af i læmgden.
    altså sådan set enig hverken dommer i dag eller i torsdags var særligt gode. Og Dalsgaard skulle have haft rødt i torsdag - kunne have ændret kampbilledet.

Men det er ikke dommerens skyld vi taber i dag.

AGF var desværre bare klart bedst

Comment

Jeg er skuffet lige nu - men jeg er også optimist på den lange bane.

AGF, der udover at være en suveræn favorit i Superligaen, spiller på en hjemmebane, de har gjort til lidt af et fort, og de har deres suverænt bedste spillere på banen, der har spillet sammen i 5+ år.

Vi taber 2-3 samlet som oprykkerhold, til en modstander vi normalt udemærket godt ved, vi ikke er i nærheden af for tiden. Jeg synes, vi dør med støvlerne på, og gør alt, hvad vi overhovedet kan, for at komme videre i pokalen. For et år siden tabte vi altså på straffe til Middelfart i 2. R
      runde. Vi får afleveret noget kø’ma’ ude på den bane, og vi får løbet sindssygt mange meter.

Jeg gad sateme godt at være kommet i semifinalen, men jeg må også være ærlig og sige, at AGF over to kampe var det bedste mandskab. De kendte dere besøgelsestid og de var bundrutinerede.

Comment

Godt kæmpet OB, kom irgen. Det er et absolut godkendt sæson indtil videre. Vi skal forsøge at komme med i top seks og vi skal stabilisere vores spil. Jeg synes
        vi bydede AGF op til dans i de to kampe. Der er sket en udvikling, den skal bare fortsættes og så kan jeg se gode tider for OB, som lige venter om hjørnet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

altså sådan set enig hverken dommer i dag eller i torsdags var særligt gode. Og Dalsgaard skulle have haft rødt i torsdag - kunne have ændret kampbilledet.

Men det er ikke dommerens skyld vi taber i dag.

AGF var desværre bare klart bedst
          Jeg er som udgangspunkt enig. Men når der begås landevejsrøveri i snart hver anden kamp er det en faktor, som spillere og trænere skal have i mente. I dag bliver vi ved med at blive frustreret over fejlkendelser, eller lede efter frispark, der aldrig går vores vej. Det er spildte kræfter IMHO.
          Fas est et ab hoste doceri.

Comment

Jeg gider normalt ikke høre på brok over dommere, men i dag var sgu lidt bizart at være vidne til. Jeg forstår ikke engang hvordan det kan foregå.

Hvor om alting er, fortjent AGF vinder i dag.

En tæt kvartfinalerunde mod nr. 1 i ligaen, og en top-6 placering. Et ganske udmærket efterår.
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
              Jeg er skuffet lige nu - men jeg er også optimist på den lange bane.

AGF, der udover at være en suveræn favorit i Superligaen, spiller på en hjemmebane, de har gjort til lidt af et fort, og de har deres suverænt bedste spillere på banen, der har spillet sammen i 5+ år.

Vi taber 2-3 samlet som oprykkerhold, til en modstander vi normalt udemærket godt ved, vi ikke er i nærheden af for tiden. Jeg synes, vi dør med støvlerne på, og gør alt, hvad vi overhovedet kan, for at komme videre i pokalen. For et år siden tabte vi altså på straffe til Middelfart i 2. R
              runde. Vi får afleveret noget kø’ma’ ude på den bane, og vi får løbet sindssygt mange meter.

Jeg gad sateme godt at være kommet i semifinalen, men jeg må også være ærlig og sige, at AGF over to kampe var det bedste mandskab. De kendte dere besøgelsestid og de var bundrutinerede.
              Helt enig.
              Men det er bare super super frustrerende at tabe i sidste sekund, fordi man ikke er koncentreret.
              Det kunne have givet 2x15 min mere, hvor jeg synes vi begyndte at kunne matche GF, efter de havde skiftet deres bedste ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Helt enig.
                Men det er bare super super frustrerende at tabe i sidste sekund, fordi man ikke er koncentreret.
                Det kunne have givet 2x15 min mere, hvor jeg synes vi begyndte at kunne matche GF, efter de havde skiftet deres bedste ud.
                Jeg er helt enig, men ser man på de chancer AGF misbrugte så var 3-1 ikke et uretfærdigt resultat.

Kampforløbet og tilfældigheder åbnede døren på
                klem, men de er bare et satans stærkt mandskab.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Skandale er måske også lidt hårdt stillet op. Vi spiller mod ligaens suveræne tophold, og for 6 måneder siden spillede vi i 1. Division.

Det er en kæmpe Bet, at vi kommer bagud med 2, men ét mål, og så kommer vi i forlænget. Der er før sket mirakler i en halvleg.
                  Hvis vi nu ser bort fra undskyldningerne, så var indsstsen, i første halvleg, isoleret set en skandale. 2. kamp i en kvartfinale skal som minimum ose af fight, beslutsomhed, jord på knæene, skubben, puffen og riven i modstandernes trøje bare for at vise og lade modstanderen mærke at man er til stede.
                  Der var INTET.
                  Meget godt illustreret af en baglinje situation tæt på slutfløjt hvor en Agf spiller nærmest kaster sig over baglinjen for at holde bolden inde og skabe en farlig situation imens to OB spillere tror den går ud. Eller Carstensen der uhindret kan drible sig fri lige uden for feltet med 5 OB'er omkring sig. Jeg kunne blive ved!

Kan man ikke spille med SKAL ovenstående være tilstede. (2. halvleg ude mod fck tidligere på året der ender 1-1. Wauw )

Jeg så ikke 2.halvleg af dagens kamp. Desværre. Men har fået af vide at der blev rettet op.

OB går på en velfortjent juleferie. Glæder mig allerede til foråret.

Glædelig jul allesammen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg gider normalt ikke høre på brok over dommere, men i dag var sgu lidt bizart at være vidne til. Jeg forstår ikke engang hvordan det kan foregå.

Hvor om alting er, fortjent AGF vinder i dag.

En tæt kvartfinalerunde mod nr. 1 i ligaen, og en top-6 placering. Et ganske udmærket efterår.
                    syntes stadig dommeren i torsdags var værre - og potentielt mere afgørende for udfaldet af kvartfinalerne.

Rødt til Dalsgaard (straffe hvis det var i feltet) der kunne vi nok have lukket opgøret - plus Dalsgaard så ikke havde været med i dag.

Comment

syntes stadig dommeren i torsdags var værre - og potentielt mere afgørende for udfaldet af kvartfinalerne.

Rødt til Dalsgaard (straffe hvis det var i feltet) der kunne vi nok have lukket opgøret - plus Dalsgaard så ikke havde været med i dag.
                      Så tag nu med den aktion mod Niemiec som blev nedlagt af sidste mand og skulle have givet rød også.
                      Vi spillede to kvartfinalkampe og var tæt på at komme videre selvom modstanderen var ligaens aktuelle tophold forstærket med dommere.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                        nå var ikke så længe den drøm holdte...
                        Æv .. puha vi manglede det 2-0 mål fra første jamp
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Adam løber ind centralt i stedet for at orientere sig i ryggen - 3-1 AGF
                          Kan godt lide Adams raids op ad banen, men defensivt slår han alt navigation fra og har hverken sans for egen, eller modstanders placeringer.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

Comment

3 lige halvege ud af 4, 1. halveg idag var katatrofalt ringe, om det var de flere minutters stilhed for alle der er døde i Århus i 2025 der gjorde drengene døsige er uvist. Underlig optakt til en fodboldkamp, brug dog energi på at hylde dem der lever..... Stærkt trænerarbejde i pausen, fra at være helt væk kommer OB tilbage, og får endda målet. Men en overtidsscoring imod i begge halvege er hårdt, og det må man lære af. Flakkende dommerlinie, hvor jeg mener der var en del mere end der burde, der gik til AGF, men det kan jo være det subjektive syn. Den friløber Arp brændte i Odense burde være omsat til mål, men uanset hvad, OB bakkede alt, alt for meget i 1. halveg idag, det er jeg meget skuffet over. Første, eneste og sidste gang på det lortestadion, accepterer den dårlige plads pga billig entre, hold nu op men står dårligt på de stilladser der.

Comment

Nå men så må vi starte forårsæsonen med at vinde deroppe. 3 kampe i træk mod AGF er bare øv. Vil elske at stikke en kæp i hjulet på deres mesterskabsdrømme.
                              Og hvis vi skal hente 7 point mere i grundspillet kræver det nok en sejr i Århus.

Comment

Vi forsøgte mod Superligaens ret suveræne førerhold. Det er ok at tabe til dem. God ferie til alle spilllerne.

Comment

Working...
                                X