Hjørne ALLE med frem
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd AGF - OB 14/12/2025
Collapse
X
-
Det passer i billedet.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægTykgaard fløjter af selv om vi skulle have haft et hjørne mere...."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Fortjent AGF går videre. Vi var 10% bedre i første kamp, de var suverænt bedst i dag.
Når det er sagt, så kæmper vi os tilbage i 2. Halvleg. Flot!
Hvor er den dommer dog håbløs. AGF havde ikke været så suveræne med en bedre dommer, han dømmer jo kun AGF’s vej og at fløjte kampen af på et hjørnespark er jo helt til månen.
- Likes 4
Comment
-
Og Bürgy det samme, det er tydeligt at se, hvorfor Viborg valgte at sende ham nedad i systemet. De to signings fra vintervinduet kan passende sendes videre nedad denne vinter. Måske er man så heldig, at Silkeborg stadig vil have Adam, de har i hvert fald stadigvæk ikke fundet en god VB.Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægVi er bare nødt til at konkludere at Adam Sørensen ikke er løsningen på venstreback hvis vi vil noget med det OB hold her. Simpelthen for ringe til at for ringe til at forsvare
Comment
-
Kom igen OB synes vi kommer stærkt igen i 2. Halvleg på en svær udebane, lad bare de små Aarhus drenge rive sig i banditten over de gik videre
jeg tror på vores fremtid tegner lys FORZA OB
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 5
Comment
-
altså vi må jo bare sige helt fortjent - AGF var klasser bedre end os - særligt i 1. halvleg. Vi kom bedre med som kampen skred frem og de begyndte at skifte ud af deres startere, men det blev aldrig godt nok.
Adam mangler vi fremad banen når han ikke er med. Defenssivt er han bare ikke god nok.
Vores 4 mands midtbane der har været så god - blev helt overspillet i dag.
Sander syntes jeg gør det fornuft - fin med fødderne som vi viste, har en god redning - men jeg er stadigvæk ikke tryg ved ham som en keeper der går ud og tager bolden efter et hjørne eller indlæg - syntes han er alt for passiv der.
Vi mangler noget bredde - men det viste vi jo godt. Positivt at det ligner Martin nærmer sig at være en spiller Zorniger stoler på.
Syntes Askou er bedste mand i dag - uden det siger så meget.
- Likes 1
Comment
-
Tja. Jeg har sagt det længe.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Det passer i billedet.
Der ER et dommer-bias mod OB. Forvent ikke at ligaen og pokalen bliver dømt fair. Det er alle mand mod modstandere og dommere i de fleste runder.
Jeg accepterer det. Det blivet man gladere af i læmgden.Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 3
Comment
-
altså hvis der er nogle der vil købe ham - så sælg. Han er en ok back - men har bare nogle tydelige mangler, ville klart være en position hvor vi med fordel kunne opgradere. En venstre benet midtstopper med lidt fart i stængerne, så kan Askoou komme over i højre side.Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægVi er bare nødt til at konkludere at Adam Sørensen ikke er løsningen på venstreback hvis vi vil noget med det OB hold her. Simpelthen for ringe til at for ringe til at forsvare
En central midtbane spiller eller to og en angriber mere.
Alt det kommer helt sikkert ikke til at ske på et vindue - men håber man får begyndt på den liste
- Likes 1
Comment
Comment