Med den seneste regulering af bettingområdet (spilpakke 1) vil der bl.a. kommer strammere regler for hvordan og hvor meget bettingvirksomheder må reklamere i TV i forbindelse med fodboldkampe i Danmark.
I MEDIANO-podcast fra 24. oktober spekuleres der bl.a. i at denne regulering med meget stor sandsynlighed vil betyde flere superligaklubber med bettingvirksomheder på brystet.
Jeg tænker de fleste OB-fans har det ligesom jeg: at Albani på OB’s spilletrøjer er aaaaptimaaalt, men samtidig er det jo med stor sandsynlighed mange penge der er i spil når disse spilfirmaer skal finde nye måder at få deres firmanavn synligt.
Jeg kan se at OB allerede har Betano som “Officiel Partner” , så jeg tænker ikke det er usandsynligt at vi på et tidspunkt får et bettingfirma på vores smukke stribede trøjer.
Personligt håber jeg regeringen strammer reglerne endnu mere og helt forbyder spilreklamer på TV, men igen så vil det betyde endnu mere massiv reklamering på og omkring selve stadion og på spillertrøjer.
Ved godt det ikke er et aktuelt problem (Bettingfirma på OB’s trøjer), men hvad tænker I andre omkring denne udvikling?
I MEDIANO-podcast fra 24. oktober spekuleres der bl.a. i at denne regulering med meget stor sandsynlighed vil betyde flere superligaklubber med bettingvirksomheder på brystet.
Jeg tænker de fleste OB-fans har det ligesom jeg: at Albani på OB’s spilletrøjer er aaaaptimaaalt, men samtidig er det jo med stor sandsynlighed mange penge der er i spil når disse spilfirmaer skal finde nye måder at få deres firmanavn synligt.
Jeg kan se at OB allerede har Betano som “Officiel Partner” , så jeg tænker ikke det er usandsynligt at vi på et tidspunkt får et bettingfirma på vores smukke stribede trøjer.
Personligt håber jeg regeringen strammer reglerne endnu mere og helt forbyder spilreklamer på TV, men igen så vil det betyde endnu mere massiv reklamering på og omkring selve stadion og på spillertrøjer.
Ved godt det ikke er et aktuelt problem (Bettingfirma på OB’s trøjer), men hvad tænker I andre omkring denne udvikling?