Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 19/10/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Enig, 1-1 og jeg tror på det. 2-0 og jeg tror ikke vi har moralen til at vende det, desværre. Virker lidt som om vi er ramt på selvtilliden. Mangler noget knist i flere af spillerne.
    Enig, kampen kan godt vendes.
    Men lige nu er min største bekymring at Viborg kommer alt alt for let til deres chancer. Der mangler sammenhæng i vores defensive organisation.

Comment

Mindre kan vel også gøre det? Ganaus har scoret 5 mål i 12 kampe og det da godkendt, ikke mindst når han og de andre angribere ikke får meget at arbejde med.
      målscoringsmæssigt er det bestemt godkendt - men syntes han bringer for lidt generelt. Men det kan vel ret beset siges om alle vores angribere

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Vores scouting er også en stor del af det middelmådige hold vi har. Bürgy, Bonde , , Grubbe ,Adam , Gomez, Groot og Myhra ..
        Godt nok ikke meget brugbart i den klynge af indkøb. Ikke en eneste af dem kan rykke noget som helt i retning af bedre tider.
        Logikken er enkel, køber vi overvejende bundholdsmateriale, så forbliver vi bundhold.
        Vi skal nok også betale meget mere for de spillere som kan løfte holdet, da vi ikke har haft mange gode sæsoner de sidste mange år. Det svækker selvsagt tiltræningskraften. Men så håber ledelsen nok på at vi bliver oppe og så kan vi tiltrække dem senere hen. Men det er noget af et sats og jeg er spændt på, hvor mange vi evt får ind til vinter...

Comment

Eller NT med manglende budget eller en kombi.
          Der var penge. Det var ikke problemet.

Comment

Kæmpe chance til Viborg ffs. Vågn nu op!

Comment

ingen ændringer fra starten af 2. halvleg

Viborg TÆT på 2-0

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Følger der en ny sportsdirektør med i købet så?
                Mødte Elstrup i byen tidligere og han var frisk på tjansen!

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

håber også man skifter til det nu i pausen - men forstår godt man ikke starter kampen sådan - vi har ikke mandskabet til det...
                  Ja vi skal fylde midtbanen og nej vi har heller ikke spillerne til 3 i CF, så ikke bedre at spille med 5 bagerst hvis stilen skal være pres.

Comment

Ikke meget vi har lært af starten i 1st halveg, elendigt

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig, kampen kan godt vendes.
                      Men lige nu er min største bekymring at Viborg kommer alt alt for let til deres chancer. Der mangler sammenhæng i vores defensive organisation.
                      Enig, men vi holdt dem fra fadet i slutningen af 1 halvleg. Men vi skal vågne op, de var ved at få et let mål her i starten af 2. Spiller som om de har jetlag og den undskyldning kan de godt nok ikke bruge.

Comment

Få nu skiftet Burgi skiftet ud, please

Comment

Vi skal nok også betale meget mere for de spillere som kan løfte holdet, da vi ikke har haft mange gode sæsoner de sidste mange år. Det svækker selvsagt tiltræningskraften. Men så håber ledelsen nok på at vi bliver oppe og så kan vi tiltrække dem senere hen. Men det er noget af et sats og jeg er spændt på, hvor mange vi evt får ind til vinter...
                          ja hvis det er til start 11 så måske. Men jeg køber simpelthen ikke den fortælling om at vi ikke kunne forstærke bredden på andre måder - man burde kunne finde eks en midtbanespiller der var bedre end Grubbe - så styrker man ikke start 11 - som jo ser fornuftig ud, men bænken.

Syntes også vi har alt for mange unge akademister rendende som træneren ikke mener er gode nok. Der burde man også kunne finde stærkere "voksne" spillere - så må akademisterne sendes på leje så de kan udvikle sig.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja hvis det er til start 11 så måske. Men jeg køber simpelthen ikke den fortælling om at vi ikke kunne forstærke bredden på andre måder - man burde kunne finde eks en midtbanespiller der var bedre end Grubbe - så styrker man ikke start 11 - som jo ser fornuftig ud, men bænken.

Syntes også vi har alt for mange unge akademister rendende som træneren ikke mener er gode nok. Der burde man også kunne finde stærkere "voksne" spillere - så må akademisterne sendes på leje så de kan udvikle sig.
                            Ja, til start 11 og enig. Men må også kunne leje nogen ind, ikke at det er at foretrække. Men i den situation vi står i, bør det også være en mulighed.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Ja vi skal fylde midtbanen og nej vi har heller ikke spillerne til 3 i CF, så ikke bedre at spille med 5 bagerst hvis stilen skal være pres.
                              numerisk har vi spillerne til 3 i bagkæden - det har vi vel dårligt nok til den centrale midt. Det er egenligt min pointe.

Yaya, Askou og Bürgy som startere og så har vi to i BP og Gomez som kan skiftes ind - de er nogenlunde lige gode. Så kan vi diskutere om de er gode nok.

Piller vi Falk eller Ejdum ud og sætter Grubbe ind - så falder niveauet bare markant. Derfor jeg ikke mener vi har truppen til at starte med 4-4-2.

Lad os håbe det ændre sig til januar

Comment

Vi har sgu ikke råd til at misse den slags chancer

Comment

Working...
                                X