Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg - OB 19/10/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg forstår ikke folk er så negative... det er jo pga af Troels Bechs fremragende arbejde i de foregående tranfervinduer, vi nu har optimale muligheder for at udvikle på vores unge spillere
    ...Forza OB
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
    2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
      Deprimerende. Tolvte kamp i streg, hvor vi ikke kan holde nullet. Og så efter et par minutter
      ja ville være rart snart at holde et par clean sheets.

Men som jeg hørte i SFÅ optakt - et fint take syntes jeg, altså jeg tager da hellere end gerne fire sejre i streg på 2-1, hellere det end et par 0-0 kampe

men ja før eller siden skal de have sat prop i hvis ikke det skal gå helt galt

Comment

Der skal godt nok købes ind til start 11eren i vintervinduet ellers står den på 1 div ellers skal vi håbe på Fredercia går helt i stå. Men det tør jeg ikke satse på overhovedet og det håber jeg heller ikke NT og TB gør. Men man kan frygte det...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Gomez og Yaya er vel lige kommet retur fra landsholdet ..
          ja det er derfor Yaya ikke startede inde - men Gomez har været brugt meget lidt den seneste tid. Tænker han er lidt for ustabil til man tør spille med ham OG de to unge samtidig...men altså BP og Bürgy fungere jo heller ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
            Der skal godt nok købes ind til start 11eren i vintervinduet ellers står den på 1 div ellers skal vi håbe på Fredercia går helt i stå. Men det tør jeg ikke satse på overhovedet og det håber jeg heller ikke NT og TB gør. Men man kan frygte det...
            man må simpelthen ikke planlægge ud fra at andre hold går i stå - ren taber mentalitet.

Comment

Der skal ske mirakler hvis det her OB hold ikke rykker ned. Synes vi pt ligner det svageste af de 12 hold.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

man må simpelthen ikke planlægge ud fra at andre hold går i stå - ren taber mentalitet.
                Nu er der forskel på håb og at planlægge efter. Det er kun dig selv der sige planlægge efter.

Går stærkt ud fra OB’s ledelse planlægger efter at forstærke truppen.

Comment

Enig, men det frygter jeg lidt at der er nogen som tænker i ledelsen. Ikke ligefrem planlægger men hænger lidt deres hat på. Men lad os håbe det ikke er tilfældet.

Comment

Nogen, som gider sætte dupper under støvlerne på vores spillere... Vi skvatter jo rundt og glider konstant

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Nu er der forskel på håb og at planlægge efter. Det er kun dig selv der sige planlægge efter.

Går stærkt ud fra OB’s ledelse planlægger efter at forstærke truppen.
                      det gør jeg altså også - jeg kan ganske enkelt ikke forestille mig andet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Enig, men det frygter jeg lidt at der er nogen som tænker i ledelsen. Ikke ligefrem planlægger men hænger lidt deres hat på. Men lad os håbe det ikke er tilfældet.
                        altså syntes jo desværre vi har set det før - man forsøger at spare sig til succes eller lige fedte sig igennem med et minimum...men mon ikke nedrykningen trods alt har været et wake up call...vi får se

Comment

Godt indlæg af Owusu. Det havde været en stor chance til Ganaus, hvis han var lidt mere klar

Comment

altså syntes jo desværre vi har set det før - man forsøger at spare sig til succes eller lige fedte sig igennem med et minimum...men mon ikke nedrykningen trods alt har været et wake up call...vi får se
                            Ja, det jo fortiden som skræmmer. Det bør den har gjort og jeg tror også AZ har fortalt dem et eller andet desang.

Comment

Adam Sørensen, du må simpelthen bare ikke hælde et indlæg direkte ud over baglinjen

Comment

Lidt nysgerrig; hvor mange af Viborgs spillere kunne forstærke os, hvis vi havde frit valg - og hvor mange spillere fra OB kunne forstærke dem, hvis de havde frit valg?

Comment

Working...
                                X