Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025
Collapse
X
-
Det må da være en fejl at TV3+ viser kampen. Der blive jo ikke tid til optakt når FCN AGF spiller endnu
-
Det tror jeg så også den store østriger ville. Fatter ikke hvorfor BP starter inde.Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægHmm tror Zorninger havde regnet med at BIF startede med deres store østriger på toppen, og måske derfor Bjørn var tiltænkt en fysisk rolle mod ham.
Problemet er så bare at det gør de ikke - de starter med den unge og hurtigere Ambæk, der tror jeg Bjørn for store problemer med at kunne følge med.
Leave a comment:
-
https://dlhd.dad/watch.php?id=819Oprindeligt indsendt af PPPP Se indlægNogen stream til kampen?- jeg er i gang med leverandørskifte så 5 dage uden Viaplay, og det er selvfølgelig lige oven i den her kamp.
Leave a comment:
-
Kan måske også være vore udgangspunkt bliver at stå lidt lavere og ikke løbe ind i kniven efter 5 min?Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlægHmm tror Zorninger havde regnet med at BIF startede med deres store østriger på toppen, og måske derfor Bjørn var tiltænkt en fysisk rolle mod ham.
Problemet er så bare at det gør de ikke - de starter med den unge og hurtigere Ambæk, der tror jeg Bjørn for store problemer med at kunne følge med.
Leave a comment:
-
Nogen stream til kampen?- jeg er i gang med leverandørskifte så 5 dage uden Viaplay, og det er selvfølgelig lige oven i den her kamp.
Leave a comment:
-
Hmm tror Zorninger havde regnet med at BIF startede med deres store østriger på toppen, og måske derfor Bjørn var tiltænkt en fysisk rolle mod ham.
Leave a comment:
-
Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025
Start 11
Myhra
Owusu Bürgy BP Yaya Sørensen
Ouedraogo Falk
Arp
Grot Ganaus
Bænken; Sander, Niemic, Askoum Grubbe, McCoy, Friis, Martin, Hansborg, GomezTags: Ingen
Leave a comment: