Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025
Collapse
X
-
Enig. Det er hele holdet som spiller for langsomt, især når de står så godt organiseret. Så skal der spilles i et højere tempo også uden bold.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
de har ikke haft de bedste første 30 min nej...men OB ligner så på inge måde et Zorniger hold indtil nu - spiller meget langsomt.
Og hvordan fanden giver det frispark på Arp ikke gult?? Håbløs dommer
Leave a comment:
-
Grot holder flot fast i bolden - fin stikning fra Falk, Ganaus med flot skud - lige på keeper desværre
Leave a comment:
-
de har ikke haft de bedste første 30 min nej...men OB ligner så på inge måde et Zorniger hold indtil nu - spiller meget langsomt.Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægFalk og Arp er godt nok ringe i dag :-/
Og hvordan fanden giver det frispark på Arp ikke gult?? Håbløs dommer
- Likes 2
Leave a comment:
-
Fedt og skålOprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg drikker Shumensko i Sofia... 2½ liter til 11 kroner i supermarkedet
En 6 pack elefanter koster ca 50 kr her, men det er også i Zabka og i Warszawa. Hvis man tager til Polen for at sparer penge på sin ferie, så det på landet i Polen og ikke hovedstaden. Prisforskellen er ret vild, men det er løn forskellen også,
Leave a comment:
-
Opdaget?Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlægArp er blevet "opdaget" af de andre hold. (Selvfølgelig) Ikke god for tiden.
I min optik bruger han for lang tid på bolden og er alt alt for nonchalant.
Leave a comment:
-
Arp er blevet "opdaget" af de andre hold. (Selvfølgelig) Ikke god for tiden.
Leave a comment:
-
Arps ringeste 30 min i OB-trøjen. Han har smidt alting væk.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg drikker Shumensko i Sofia... 2½ liter til 11 kroner i supermarkedetOprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Carlsberg er begyndt at sælge Elefant øl på 10,5 procent her i Polen, så jeg tog sådan en 6 pack. Så det enten til fest eller gravøl. Hvis Albani solgte giraf øl hernede, så købte jeg naturligvis dem. Ja, jeg er en sand dyreven....
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det er godt nok ikke meget vi skaber. Der skal være mere løb uden bold, når de står så godt organiseret.
Leave a comment:
Leave a comment: