Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jeg var også træt af Grot inde. Men så laver han alligevel en assist og burde have lavet en mere hvis Elias var sprunget over, så Niemic let kunne have scoret.
    Det var vel også Grot som lagde den af til Ganaus frie chance i 1. Halveg. Han spillede sin bedste kamp længe. Man kunne godt forvente han holdte lidt bedre i bolden, når den spilles op på ham, når nu han er så fysisk stærk, men omvendt får han taget de løb, som burde have givet to mål i 2. Halveg. Her synes jeg han har set lidt mere stationær ud i kampene forud fra i fredags

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det var vel også Grot som lagde den af til Ganaus frie chance i 1. Halveg. Han spillede sin bedste kamp længe. Man kunne godt forvente han holdte lidt bedre i bolden, når den spilles op på ham, når nu han er så fysisk stærk, men omvendt får han taget de løb, som burde have givet to mål i 2. Halveg. Her synes jeg han har set lidt mere stationær ud i kampene forud fra i fredags
      Enig i at det var Grots bedste indsats i denne sæson med oplæg til Ganauss og Adam, og i flere situationer fornemmede jeg fra min plads hans hurtighed på de første meter når der skulle presses/erobres bolde. Det er ærgerligt at han mister bolden for ofte når han modtager den eller forsøger en dribling. Det må vi kunne forvente han kan gøre bedre med sin enorme fysik.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Enig. Synes han ser lad og ugidelig ud i luftdueller. Han går nærmest aldrig ind i duellen. Men knækker bare sammen og lader den anden dominere duellen det ser mærkeligt ud.

Comment

Working...
        X