Oprindeligt indsendt af fynsland_85
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCK - OB 23/08/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Han sparkede ihvertfald langt da vi gav bolden op i anden halvleg, og havde også et par “befriere” da det brændte på, så det tror jeg bestemt ikke at han havde/harTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg
Tænker en midtbane mere, så kommer Bonde retur og reelt giver en mere, så vil der være 5-6 spillere om 3 pladser
Bonde - ja men hvornår er han klar, og hvor godt er han kommet sig oven på så langt et skadesforløb? Snakker vi slut Oktober - så er efterårssæson næsten overstået - så mon dog han er rigtigt i omdrejninger før efter jul.
Jeg tror heller ikke vi får to til midten - men syntes sagtens vi kan bruge det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
hvor får du 5-6 fra? pt har vi reelt vel reelt to, tre hvis du regner Arp med her. Desuden tænker jeg planen er at vi skal spille med fire inde centralt hvis ellers truppen er til det. Falk og Ejdum + ny som startere (og så Arp som 10'er) men så er der igen reelt ikke noget af kvalitet at skifte med.
Bonde - ja men hvornår er han klar, og hvor godt er han kommet sig oven på så langt et skadesforløb? Snakker vi slut Oktober - så er efterårssæson næsten overstået - så mon dog han er rigtigt i omdrejninger før efter jul.
Jeg tror heller ikke vi får to til midten - men syntes sagtens vi kan bruge det.
så de 5-6 jeg tænker på er: Falk, Ejdum, Arp, Bonde, Ny og Grubbe (jeg mener sagtens han kan være 6 valg på pladsen)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
Det der med at fighte hjem bliver en selvopfyldende profiti når Grubbe kommer ind fordi han er for dårlig med bolden. Skal vi kunne modstå et pres som igår skal vi kunne hvile med bolden i perioder.
Grubbe er for mig ikke god nok
- Likes 1
Comment
-
hvor får du 5-6 fra? pt har vi reelt vel reelt to, tre hvis du regner Arp med her. Desuden tænker jeg planen er at vi skal spille med fire inde centralt hvis ellers truppen er til det. Falk og Ejdum + ny som startere (og så Arp som 10'er) men så er der igen reelt ikke noget af kvalitet at skifte med.
Vi skal væk fra at tale middelmådige spillere op. Når vi køber ind, så skal indkøbene helst være bedre end dem vi har i forvejen. Ellers bliver vi aldrig stærkere.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Uanset hvor klar han er, og om han er tilbage på sit niveau, så bør han ikke være i start 11’eren. Vi skal simpelthen have noget bedre ind, og så kan bunde være en fin reserve.
Vi skal væk fra at tale middelmådige spillere op. Når vi køber ind, så skal indkøbene helst være bedre end dem vi har i forvejen. Ellers bliver vi aldrig stærkere.
Comment
-
Så Bonde er nok ikke helt I form før efter sommerferien 26.
Forventer ikke han kommer til at spille en stor rolle i denne sæson.
Det bliver nok kun lidt indhop i ny og næ.Last edited by Kielberg; i går, 15:34.
Comment
Comment