Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK - OB 23/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Puh vi skal til at udnytte nogle af de fejl, for FC skal nok sætte sig på den senere hen…

Comment

Den næste gode chance men Arp sparker for højt.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
        Vi har ellers gode muligheder her i starten
        vi er kommet rigtigt godt fra start - det der bekymrer er når vi går død omkring 60. min for der er ikke meget at skifte ind af. Modsat FCK

Comment

Ingen tvtvl om at FCK har størst koncentration på CL kvalifikatiom. Det er vores chance for et hæderligt resultat

Comment

Hvor er det fantastisk at sidde og have den spænding og nervøsitet i kroppen igen, modsat 1 div…. (Bare lige en hurtig indskydelse her midt i en godkendt OB start)

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
              Ingen tvtvl om at FCK har størst koncentration på CL kvalifikatiom. Det er vores chance for et hæderligt resultat
              og så spiller vi jo også godt...havde vi leveret sådan her i mandags havde vi heller ikke tabt, ihvertfald ikke så stort

Comment

Dejligt spil!
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Arp med fin stikning til Ganaus - den bliver lige spids nok

Comment

Fin start på kampen. Det skulle ikke være første gang at vi formøbler en føring i Parken, men jeg vil nyde det så længe det varer

Comment

Det har satme været en fornøjelse at se de første 20 minutter

Comment

Vi gør det rigtig godt.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                          Fin start på kampen. Det skulle ikke være første gang at vi formøbler en føring i Parken, men jeg vil nyde det så længe det varer
                          det vigtigste for mig var at vi fik en ordenlig indsats - det ser vi ud til at få. FCK kan bare skifte nogle helt andre spillere ind end vi kan....så det kan blive meget presset den sidste halve time.

Men fedt vi er så godt med. OG vi burde vel have haft scoret et par kasser allerede

Comment

Nuuuuuuuuuuuui. Lækkert, Owusu!
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Owusu med et fint raid ind i feltet

Comment

Jeg har allerede set det jeg forlangte før kampen. Et helt andet Ob hold.

Det har jeg fået. Nu håber jeg på point også.

Comment

Working...
                                X