Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK - OB 23/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Kamptråd FCK - OB 23/08/2025

OBs start 11, Gomez åbenbart ude pga forestående familieforøgelse. BP starter på bænken

Sander

Owusu Yaya Bürgy Julius Sørensen

Falk Ejdum

Arp

Grot Ganaus

spændende forsvar...vildt så meget Yaya må have rykket sig det sidste års tid for han var jo ikke i nærheden af noget spilletid - nu får han trods alt en del indhop. Men den fysiske pakke er der trods alt også...

edit: Bænken Hansen, BP og Trybull som de erfarne. Grubbe, Sandberg, Martin, McCoy Hansborg og Magnus Andersen...ikke meget at skyde med. Holder forsvaret kan BP vel bruges som en aflaster i angrebet

Okay, hverken Paulsen eller Gomez har leveret særlig godt indtil videre, men det der midterforsvar…. Det kan godt nok gå galt

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
      Okay, hverken Paulsen eller Gomez har leveret særlig godt indtil videre, men det der midterforsvar…. Det kan godt nok gå galt
      ja - men kunne det nok alligevel - vi har vel lidt mere fart end med BP på banen. Vi mangler noget erfaring, så mon ikke Bürgy tager midten og så må han dirigere med de to unge

Comment

Jeg så træning i sidste uge, og Yaya imponerede mig - han er vokset teknisk.

Men det bliver sgu spændende og meget nervepirrende med de 2 unge i forsvaret - nok også lidt for spændende, men sådan er det.

Comment

Alt taler nok for, at vi taber. Procenterne er vel omkring 70-15-15 i FCK`s favør. Vi bliver i hvert fald nødt til at lave i hvert fald et enkelt mål, hvis vi vil have point(s) med hjem. Det taler så til vores fordel, at FCK nok har tankerne et andet sted, hvormed de ikke er helt koncentrerede omkring denne kamp. Desværre har de så mange spillere med så høj individuel kvalitet, at de alene kan afgøre kampen til deres fordel.
          Jeg håber af hele mit stribede hjerte på point(s) i Parken, men logikken siger at vi taber 0-2. Kommer FCK først foran vil de gøre alt for bare at køre en sikker sejr hjem, uden at risikere skader eller andet. Jeg er derfor ikke bange for et større nederlag. Men kan vi holde dem stangen til ind i anden halvveg er alt muligt. Men det kræver, at alle stepper op.

Comment

Spændende med det nye bagkæde.
            Hvem havde troet tre måneder siden at Yahya ville starte inde i Parken?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

Comment

Dejligt at høre at Troels ikke er med i Parken. Han sidder og pudser kuglepennen.

Comment

Troels Bech ikke til stede i Parken, så kan man spekulere i , hvorfor - men håber det handler om en kontrakt eller to….

Comment

Oprindeligt indsendt af s1nd Se indlæg
                  Dejligt at høre at Troels ikke er med i Parken. Han sidder og pudser kuglepennen.
                  Ja, håber han har det rigtig travlt. :-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                    Troels Bech ikke til stede i Parken, så kan man spekulere i , hvorfor - men håber det handler om en kontrakt eller to….
                    syntes det lignede han sad i ådalen da han var igennem på tv3...mon ikke der er nogle ting der skal ordnes. Måske et møde eller to lidt i det skjulte mens vi alle holder øje med parken

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes det lignede han sad i ådalen da han var igennem på tv3...mon ikke der er nogle ting der skal ordnes. Måske et møde eller to lidt i det skjulte mens vi alle holder øje med parken
                      Det var et flere dage gammelt indslag.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ja - men kunne det nok alligevel - vi har vel lidt mere fart end med BP på banen. Vi mangler noget erfaring, så mon ikke Bürgy tager midten og så må han dirigere med de to unge
                        Jaja og det kan jo næsten ikke blive meget værre, end at lukke 5 ind mod AGF og 4 mod Vejle. Jeg må bare indrømme at jeg har absolut ingen tiltro til det forsvar

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

ja har jeg hørt i en anden tråd

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

men derfor kan han jo godt være i ådalen

eller ude og gå en tur ved vandet

Comment

flot modtagelse Falk får i parken

Comment