Oprindeligt indsendt af Brogaard99
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: FCK - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det gør jeg sådan set ikke. Regner med vi taber, men FCK er også på en kort uge - og har en vigtigere kamp om et par dage, så skulle de komme foran med et par stykker tænker jeg de vil gøre meget for bare at køre den hjem.
OG så regner jeg med at se en reaktion fra OB selv oven på den dårlige præstation i mandags. Det gør os ingenlunde til favoritter, men regner med at se en bedre præstation som hold. Og så er man stadig favorit til at tabe, men det havde vi jo været selv om vi havde spillet fantastisk mod AGF.
Jeg glæder mig ikke på samme måde som tidligere kampe, simpelthen fordi det er så svært at tro på en sejr, men håbet lever - og et enkelt point vil også være flot, og for mig at se slet ikke umuligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
En god pointe. Frygter det værste, håber det bedste. Måske en brandkamp af Sander kan skaffe et X. Meeenn.
Og som sagt så får man næppe et bedre tidspunkt at møde fck på...
Comment
-
Vi har et hold som kan overraske i begge retninger. Bygger på at det sker i den positive i aften. Er god inddækket med Albani-øl her hjemme og glæder mig på kampen
Vi vinder 2:1! Og nej, har endnu ikke åbnet de første Albani-dåser."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Mange herinde synes at have et sært forhold til klubben, hvor de aldrig er på stadion, og synes at nyde brokkeri mere end noget andet med dette forum som yngleplads.
Comment
-
Der står 0-0 når kampen starter, og jeg føler at alle resultater er i spil med Zorniger som træner.
At der mangler 4-5 forstærkninger for at holdet bliver rigtig godt, er så en anden sag. DÉT er i hvertfald ikke spillerne eller trænerens skyld. Man er jo ikke forpligtet ud over egne evner.
Jeg tror på et resultat, indtil det modsatte er bevist.
- Likes 7
Comment
-
Nees om dagens kamp. Flere rosende betragtninger om OB
https://youtu.be/BAC5lq6SknI?si=N-brc2jnTU6Le99R
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDer står 0-0 når kampen starter, og jeg føler at alle resultater er i spil med Zorniger som træner.
At der mangler 4-5 forstærkninger for at holdet bliver rigtig godt, er så en anden sag. DÉT er i hvertfald ikke spillerne eller trænerens skyld. Man er jo ikke forpligtet ud over egne evner.
Jeg tror på et resultat, indtil det modsatte er bevist.
- Likes 1
Comment
-
lidt min pointe
syntes det er flot at have et "news site" for fodbold og så skrive den slags...de har siden ændret artiklen til at Zorniger har nul ændringer i truppen...
Comment
-
tror der skal mere til - hele holdet skal levere. Men det regner jeg så også med at de gør efter i mandags. Er det så nok? Måske ikke, men jeg vil se en ordenlig præstation - så kan man altid tabe en kamp.
Og som sagt så får man næppe et bedre tidspunkt at møde fck på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Mange herinde synes at have et sært forhold til klubben, hvor de aldrig er på stadion, og synes at nyde brokkeri mere end noget andet med dette forum som yngleplads.
Jeg savner engang imellem lidt omfavnelse af os der kommer langt fra som kernefans og en "del af fangruppen". Vi elsker OB ligeså højst som alle andre fans, men der er bare 175 km til stadion :P.
- Likes 1
Comment
Comment