Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF 18/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det var måske en dårligere kamp end blamagen i Vejle. Lige fra første minut kunne man se, at det
    r var noget der ikke fungerede. Det hele var meget rodet i begyndelsen, og mod forventning var det AGF der trivedes i det og fik etableret kontrol over kampen, der varede kampen igennem. Vores midtbane var dårlig, trods enkelte gode momenter fra Falk og Arp. Og når det ikke fungerer dér, bliver vores angribere, især Ganaus der lever af at der er noget at løbe efter, usynlige. Grot brændte nogle store chancer, og én af dem skulle gerne have givet mål. Kunne en scoring have ændret på noget? Jeg er ikke sikker, fordi det var godt nok ringe over hele linjen i dag. Ejdum og Askou var desværre decideret katastrofale, men det er snarere udmattelse for den ene og en off-day for den anden. Mere skuffet over Ejdum end en stadig ung Askou længere nede i hierarkiet. Forsvaret undtaget Owusu var igen under niveau, men jeg ved snart ikke om det er fordi at Bürgy og BP (og delvis Adam) mangler superligaklasse, eller om de bare ikke kan tilpasse sig systemet. Det er nok en blanding?

“Bedste” mand var vel capo. Mindst dårlige mand på banen var nok…Falk som jeg synes kæmpede bravt, og Arp havde ok dødbolde, men blev lukket ned undtaget enkelte øjeblikke. Ringe trøst at Bojang gjorde det fint, og turde spille bolden fremad banen - ganske vist på en billig baggrund, da AGF er foran 5-1 og er gået på fyraften.

Comment

Ved godt at Zorniger ikke ønsker at vi fans skal være så himmel & helvede-agtige, men de gør det godt nok svært at bevare fatningen, når man hver anden uge bliver skilt ad. Det kan blive rigtig grimt i Parken, men vi løftede os pænt efter sidste afklapsning, så lad os håbe at det kan ske igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Av! bare av! Den her gør nilder nalder, men vi må op på hesten igen. Parken på lørdag - puha!
        Bygger på at holdet giver det rigtige svar i Parken.
        Og på trods af dagens frustrerende resultat: der er noget i gang i klubben. Den grå-mus- image vi havde i en årtie bliver fortid, vi er ved at udvikle en flot og aggressiv spillestil og vi har en fantastisk fansscene
        Og ja: op på hesten igen! Har lige købt tog-og Flixbusbilleter om at komme til hjemmekampen mod FCN.
        EOAO!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Vi bliver "selvfølgelig" straffet for den manglede bredde. Der bliver sløset gevaldigt op til 1-3 målet og så dør vi. Med lidt held havde vi fået udligningen til 2-2, men det var ikke vores dag.

Venter utålmodigt på de transfers der forhåbentlig er klar til Nordsjælland-kampen - men hellere handle rigtigt end utålmodigt.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Bygger på at holdet giver det rigtige svar i Parken.
            Og på trods af dagens frustrerende resultat: der er noget i gang i klubben. Den grå-mus- image vi havde i en årtie bliver fortid, vi er ved at udvikle en flot og aggressiv spillestil og vi har en fantastisk fansscene
            Og ja: op på hesten igen! Har lige købt tog-og Flixbusbilleter om at komme til hjemmekampen mod FCN.
            EOAO!
            Jeg følger dig, men hvis vi nu for et øjeblik laver et tankeeksperiment: Antag at du ikke vidste, at OBs træner var AZ. Ville du stadig kalde det reelle udtryk for aggressivt?

Jeg er i tvivl om mit eget svar.

Samtidigt har jeg også en følelse af, at “bare” én god forstærkning til hver kæde ville gøre underværker, og jeg ville inden sæson bestemt have solgt de første 5 runder for en 7-plads. Men vi må også erkende, at vi er blevet nedsablet i 40 % af antal spillede kampe.

Det er svært at blive klog på.

Comment

AGF var bedre. Men ligesom Vejle var det, var de også voldsomt skarpe på de chancer de havde, og så stor var forskellen ikke.

image.png

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                AGF var bedre. Men ligesom Vejle var det, var de også voldsomt skarpe på de chancer de havde, og så stor var forskellen ikke.

image.png
                Enig, AGF var utroligt effektive, og hvis Grot er skarpere, så er kampbilledet muligvis også anderledes. Men den måde spillerne er statister på ved de to sidste mål, er bare uacceptabel

Comment

Puha, det er nemt at score mod OB. Jeg vil godt indrømme, at jeg begyndte på en film midt i 2. Halvleg, da jeg godt kunne se hvor det bar head. Så skal ikke udtale mig om hvordan indskiftede gjorde det. Men det så bare for nemt ud - det som jeg så

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Enig, AGF var utroligt effektive, og hvis Grot er skarpere, så er kampbilledet muligvis også anderledes. Men den måde spillerne er statister på ved de to sidste mål, er bare uacceptabel
                    Ja, det var skammeligt at de enten fysisk eller mentalt ikke kunne.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

image.png
                      "Skarpe"? Jeg tror, at alle, selv det dér serie 2 hold vi skal møde i pokalen ville score på i hvert fald 4 ud af de 5 mål, de fik. Når man bare kan stå fri 5-6 meter fra mål og endda score ad to omgange, så handler det ikke om skarphed fra dem, men himmelråbende amatørisme fra forsvarsspillerne.

Hvis de havde været mere skarpe havde de vundet 8-3 og ikke kun 5-1.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Jeg er enig i, at vores modstandere so far har været effektive til at få scoret, men jeg vil så også sige, at vi jo selv gør vores for at gøre dem så effektive. Dels at vi selv giver dem bolden, og dels giver dem pladsen.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          3 nye centerforsvarsspillere i dette og det næste vindue tak. Ringeste forsvar i ligaen. Håbløse i alt udi forsvarsspil, opdækning, placering, fart, kommunikation. Det kan ikke blive ved.

MvH ChrisOB
                          Selv i de kampe vi har vundet har det været tydeligt at vores defensiv ikke er god nok. Det kan koste os endnu en nedrykning, hvis der ikke bliver hentet nogle seriøse forstærkninger ind.

Comment

Fandme pinligt at se ligaens ubetinget dårligste defensiv finde et nyt bundniveau. BP ligner en hund i et spil kegler. Dilletantisk. Alle i forsvarskæden dumper. Men resten af holdet kunne nærmest intet sætte sammen offensivt heller. Ingen mødte op i dag. Sørensen stod komplet udækket ved flere lejligheder men ingen kunne få bolden derhen. Det er skræmmende og trist at bevidne vi kan være så dårlige. Hvad sker der seriøst? Vi bliver spist i parken.

Comment

Vi har indkasseret 15 mål i 5 kampe, Lyngby indkasserede 26 i 22 kampe (grundspillet) i sidste sæson

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

"Skarpe"? Jeg tror, at alle, selv det dér serie 2 hold vi skal møde i pokalen ville score på i hvert fald 4 ud af de 5 mål, de fik. Når man bare kan stå fri 5-6 meter fra mål og endda score ad to omgange, så handler det ikke om skarphed fra dem, men himmelråbende amatørisme fra forsvarsspillerne.

Hvis de havde været mere skarpe havde de vundet 8-3 og ikke kun 5-1.

MvH ChrisOB
                                Begge Tobias Bechs mål og Arnstads mål er sgu ikke større chancer end en håndfuld af vores chancer, der blot endte på stolpen eller på Jesper Hansen. Det er også det der afspejles i exp goals.
                                Last edited by anglicantian; i dag, 21:51.

Comment

Working...
                                X