Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF 18/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
    Har svært ved at se hvorfor Martin Hansen skulle sættes af.
    tænker det har været udsigten til at få en målmand ind for fremtiden. Der er trods alt ikke meget fremtid i Hansen. Og jo ikke Sanders skyld at vi taber. Men Hansen har da på ingen måde spillet sig af - tror bare ikke resultatet havde været anderledes med ham på kassen i dag.

Sløv præstation over hele linjen

Comment

Askou spiller som en serie spiller. Men han er ikke alene.

Comment

hvorfor lægger man 5 min til i sådan en kamp? Det er der jo ingen grund til

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Nu skrev du jo den sportslige ledelse, og ikke Jesper Hansen eller hvad der skete for 5, 10, 15 år siden. Jeg kan da også argumentere for noget i midt halvfemserne hvis det er.
          Men samme ejer.....

Comment

Pinlig indsats over hele linjen! Det skal simpelthen vække til eftertanke og især fører til HANDLING!!!

Comment

slut. Elendig præstation over hele linjen. Nuij der venter et stort arbejde med at få samlet det hold op for Zorniger. Og for Troels med at få hevet nogle signings i land

Comment

Elendigt. Pinligt.

Comment

Den her falder 100% tilbage på Troels Bech. Han slipper alt for let for kritik efter min smag.

Comment

Godt der er andet i livet end fodbold ellers ville jeg lede efter et solidt reb....

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                      Godt der er andet i livet end fodbold ellers ville jeg lede efter et solidt reb....
                      Skal du sjippe?

Comment

Enhver kan se at truppen mangler kvalitet og bredde. Hvorfor det trækker så længe ud? Svaret blæser i vinden.

På samme tid:

Målet er overlevelse.

Gør AZ det godt nok med det tilgængelige materiale? Forsvaret kan ikke spille som han vil, og for at være ærlig: Hvor meget har vi set til det berømte presspil?

Comment

Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

Skal du sjippe?
                          Sjippe mig selv til døde? En mulighed

Comment

Av! bare av! Den her gør nilder nalder, men vi må op på hesten igen. Parken på lørdag - puha!
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

3 nye centerforsvarsspillere i dette og det næste vindue tak. Ringeste forsvar i ligaen. Håbløse i alt udi forsvarsspil, opdækning, placering, fart, kommunikation. Det kan ikke blive ved.

MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Enhver kan se at truppen mangler kvalitet og bredde. Hvorfor det trækker så længe ud? Svaret blæser i vinden.

På samme tid:

Målet er overlevelse.

Gør AZ det godt nok med det tilgængelige materiale? Forsvaret kan ikke spille som han vil, og for at være ærlig: Hvor meget har vi set til det berømte presspil?
                                jeg syntes vi har set rigtigt gode ud - i glimt. Men jeg kan godt se hvad vi vil. Jeg kan også se at holdet ikke har kræfterne til den spillestil, eller bredden for vi kan ikke skifte ordenligt ud.

Lander Troels 3-4 MARKANTE tilgange, så kan ventetiden forsvares. Men det er der jo ingen garanti for. Snart kan han bliver nødt til at bringe noget ind selv om det måske ikke var de spillere han gik efter.

Og målet er overlevelse - den køber jeg kun til dels. Naturligvis det første og vigtigste mål. Men Falk, Arp og Zorniger - det taler ikke for så lave ambitioner. Og det gør ventetiden på de næste transfers jo faktisk heller ikke.
                                Ville man "blot" sikre overlevelse kunne man jo sagtens have forstærket sig på nuværende tidspunkt, grunden til der ikke er signet er at Troels har kig på den store bamse i tombolaen...måske han skal sigte efter en på en lavere hylde.

Comment

Working...
                                X