Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalturnering 2025/26
Collapse
X
-
Fint nok. Det er så din måde at vurdere tingene på.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Alligevel vildt ikke at være imponeret af et hold der ligger nr 1, både i ligaen, i xG skabt og xG imod.
Hvis man laver en samlet start 11af OB og AGF, så er det vel kun Falk og Arp der er på.
ydermere har AGF en LANGT bedre bænk end os.
At det skulle hedde 55-45 i procenter kan jeg slet ikke genkende, tænker heller ikke Oddset på at OB går videre ville afspejle dette.
Comment
-
Men hvad siger din øjetest, når du ser de to hold spille? Hvem kommer med mest power?Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Powerstil og energi burde jo være den stil Zorniger står for.
Det handler jo også om spilkertyperne. Owusu f.eks. bliver jo aldrig en powerspiller, lige meget hvilken træner han har.
Comment
-
Tror du det er muligt at hjemmeksmpen mod Vejle flyttes? Jeg vil købe togbilletter om at komme til OB-Vejle og der ville blive en dyr affære hvis kampen pludselig flyttesOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ja det trækker lidt ud med kamptidspunkter/dage. Der skal enten flyttes superligakamp, hvis vi skal spille 2-4 december. Ellers skal den første kamp rykkes til efter sidste runde."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Ja vent hellere med at købe togbilletter til pokalkampen er fastsat.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Tror du det er muligt at hjemmeksmpen mod Vejle flyttes? Jeg vil købe togbilletter om at komme til OB-Vejle og der ville blive en dyr affære hvis kampen pludselig flyttes
Vi kan ikke spille kamp 30 november, 2/3/4 når vi har kamp 5 december.
Men det kan være pokalkampen bliver udsat til ugen efter.
Comment
-
O.k., mange tak.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ja vent hellere med at købe togbilletter til pokalkampen er fastsat.
Vi kan ikke spille kamp 30 november, 2/3/4 når vi har kamp 5 december.
Men det kan være pokalkampen bliver udsat til ugen efter."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
nu skal vi lige til finalen førstOprindeligt indsendt af Garn Se indlægMht trækningsheld, så kunne man også argumenter for at FCK vil være den værste at få i finalen i Parken. Så selvom de nok er en sværere modstander end AGF, kunne det være en fordel at trække dem mens de stadig spiller i Europa.. Og så hellere AGF i en eventuel finale.
Comment
-
ingen tvivl om at AGF er favoritter - særligt når det er over to kampe, og med den nuværende form taget in mente.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Det ved jeg ikke om det er, ligaplacering og statistikken er ikke noget jeg har fundet på.
Høre da gerne hvilke OB spillere du mener ville starte for AGF?
Men syntes generelt vi har det bedre med at møde AGF. FCK - kampen i parken mod dem ville vi jo nærmest have tabt på forhånd.
Så er det en drømme lodtrækning? Nej - men syntes det kunne have været værre, og jeg forventer(og håber på) et par tætte opgør. Og så kommer det jo også an på hvilket OB hold der møder op på dagen. Er det det hold vi har set et par gange mod Brøndby nu - ja så har vi ikke en chance. Så vi skal ramme dagen, præstere på vores topniveau, som er ganske godt - så har vi da helt sikkert en chance.
Comment
-
Lige så uinteressant som hvilke agf spillere der ville starte for OB.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Det ved jeg ikke om det er, ligaplacering og statistikken er ikke noget jeg har fundet på.
Høre da gerne hvilke OB spillere du mener ville starte for AGF?
Feks synes Ole Spion at vores 3.målmand Martin Hansen er top 6 målmand. Og at agf ikke har en top 6 målmand.
Og nu skal jeg se fodbold.
God aften
- Likes 1
Comment
-
Jamen du må da undskylde at jeg prøvede at have en debat med dig, på et debatforum.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Lige så uinteressant som hvilke agf spillere der ville starte for OB.
Feks synes Ole Spion at vores 3.målmand Martin Hansen er top 6 målmand. Og at agf ikke har en top 6 målmand.
Og nu skal jeg se fodbold.
God aften
det var da første og sidste gang.
God aften
Comment
-
Bestemt ikke - FCK skal vi kun møde i pokalfinalen - der vinder vi hver gang!!Oprindeligt indsendt af Garn Se indlægMht trækningsheld, så kunne man også argumenter for at FCK vil være den værste at få i finalen i Parken. Så selvom de nok er en sværere modstander end AGF, kunne det være en fordel at trække dem mens de stadig spiller i Europa.. Og så hellere AGF i en eventuel finale.
- Likes 2
Comment
Comment