Puuuha det var sgu en hård første halvleg for holdet, der er ingenting der lykkes
Håber På noget AZ tryllestøv til anden halvleg
Kom så OB
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Forfærdelig halvleg. Grubbe og McCoy med afstand de dårligste, mens Bürgy og Bjørn begge har spillet en svag kamp. Ganaus prøver og Grot har enkelte gode øjeblikke. Problemet er, at når jeg kun kan fremhæve vores angribere, så er det et symbol på hvor fuldstændig usynlig midtbanen har været, og det afspejler sig også i hvor få chancer vi har spillet os til. For Falk har været usynlig og Ejdum har jeg heller ikke rigtigt bidt mærke i. Den her kamp virker tabt, hvis ikke der sker drastiske ændringer efter pausen. Men hvad har vi at skyde med fra bænken af? Med andre ord, så er det op til de startende elleve at tage sig sammen, inden det er for sent. For jeg vil være overrasket hvis Zorniger skifter mere end en mand
Virkelig bare en offday indtil videre. Selv Falk sløser rundt og har dumme blodtab, og bagkædens karmikaze-boldfordeling og McCoys vanbidsbeslutning ved 0-2 taler for sig selv.
Det lignede vi her sidst i halvegen fik ændret nogle ting ved bl.a. at bytte backs, så vi fik skubbet spillet lidt frem.
Der er plads når vi lige får sat 3-4 afleveringer, så det skal vi have gang i. Jeg tror også Vejle har brugt rigtig mange kræfter med deres pres, så kan vi komme bedre ud til 2. Halveg, som vi har kunne i de andre kampe, så er der håb endnu, men det har virkelig bare været dårlig kvalitet. Indstillingen er fin, men det ligner ikke man har indstillet sig godt nok på at Vejle har en raket i front, som stresser bagkæden og det er reelt set årsagen til at vi er bagud. Ellers er det jo ikke hæsblæsende det Vejle kommer med. Kom nu lige lidt op OB!!
Forfærdelig halvleg. Grubbe og McCoy med afstand de dårligste, mens Bürgy og Bjørn begge har spillet en svag kamp. Ganaus prøver og Grot har enkelte gode øjeblikke. Problemet er, at når jeg kun kan fremhæve vores angribere, så er det et symbol på hvor fuldstændig usynlig midtbanen har været, og det afspejler sig også i hvor få chancer vi har spillet os til. For Falk har været usynlig og Ejdum har jeg heller ikke rigtigt bidt mærke i. Den her kamp virker tabt, hvis ikke der sker drastiske ændringer efter pausen. Men hvad har vi at skyde med fra bænken af? Med andre ord, så er det op til de startende elleve at tage sig sammen, inden det er for sent. For jeg vil være overrasket hvis Zorniger skifter mere end en mand
Sindssygt skuffende at overvære. Kan ikke se hvad de igen og igen laver nede i det forsvar, andet end at de sejler rundt. Tror også der gik 12-15 minutter før bolden var oppe i nærheden af Vejles mål.
Synes i gør det fint, jer der er på stadion. Man kan ikke forlange mere, når spillerne knapt nok er mødt op. Vejle ligner fucking Barcelona, når vi ikke en gang kan ramme hinanden med bolden. Tror det er meget godt, med en skideballe af AZ i omklædningsrummet.
Comment