Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd - Vejle Boldklub - Odense Boldklub 010825

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fynsland_85
    replied
    Grubbe må vist også ned fra piedestalen. Han er altså ikke bedre end indskifter, selvom han har et stort OB-hjerte.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Vores egen "Hjulsager" er vel også skadet, og jeg vil stadig påstå at Arp er bedre. Men nå han ikke er med, så er der et gabende hul på den del af banen.
    Sandt og helt enig. Men vores midtbane er så frygtelig tynd.

Og nu Falk med en fejlaflevering..

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Har ikke noget i mod Askov eller Boyang i midterforsvaret næste gang. De har allerede vist sig meget mere rolige og modne i deres bold omgang end Gomez og BP.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Hvor havde Hjulsaget pyntet på det her hold
    Altså ja, hvis man ser udelukkende på opstillingen i dag. Dog vil jeg vove at påstå at Fiete Arp er bedre end både Duelund og Hjulsager, og ingen af de to er nok interesseret i at starte på bænken

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    0 afslutninger inden for rammen.

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Vores egen "Hjulsager" er vel også skadet, og jeg vil stadig påstå at Arp er bedre. Men nå han ikke er med, så er der et gabende hul på den del af banen.
    Arp er langt bedre. Men det her pinligt. Der skal reageres nu. Det er lidt typisk OB, at tænke; Nu går det godt. Mon ikke det går. Nej, lyt til jeres cheftræner og få handlet.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    4 afslutninger, det er vel også en præstation...

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Mener at have læst et sted, mener det var Tipsbladet, at han havde takket nej til et par andre Superliga klubber. Vi har sikkert været i blandt.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    75 min spillet vi har begået 4 frispark?!...

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Begåede frispark - Vejle 12, os sølle 4. Skærende kontrast til de foregående kampe

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Det er jo også åbenlyst, at vi ikke skal spille 5-3-2. Det hænger ikke sammen. De 3 centrale midtforsvarer ikke er gode nok, og der kommer alt for lidt fra midtbanen. Lad os håbe, vi snart kan få spillerne til en 4-4-2.

Men jeg undrer mig stadig enormt over den forfærdelige indstilling.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
    … men vi er også nødt til at pege lidt på, at Zorniger vil spille noget fodbold vi slet slet ikke har spillerne til, ihvertfald ikke i bagerste kæde, og det bliver vi straffet på i dag.

Ansvaret hænger også lidt ude på sidelinjen, og i sidste ende på sportsdirektøren.

Tag et kig på Vejle og de transfers de har foretaget… sløjt OB ikke har hentet mere kvalitet endnu. Det vil koste point lige til vinduet lukker.
    Havde gerne set CS, Duelund og Hjulsager i dette vindue, da de var indenfor økonomisk rækkevidde og med erfaring, som kunne bidrage fra dag 1.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nej, det gør jeg faktisk ikke
    Så er du bare en særling, fair nok

Leave a comment:

Working...