Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd - Vejle Boldklub - Odense Boldklub 010825
Collapse
X
-
Det spøjse er bare, at AZ (i Nyborg) specifikt nævnte Grubbe som en ung spiller han regner med i sæsonen. Tro måske mere det er en som WM, der søger en vej som Breum/Aske.
-
Det er jo bare en tolkning fra min side. Men som jeg hører det interview, er der en eller flere spillere der har talt med agenten fordi de er utilfredse med spilletiden, og som så er faldet igennem, når de har fået minutter. Det kunne jo i teorien også være Grubbe, som fik sin første start, eller Adam Sørensen. Hvem vedOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Så er der vel kun 4 mand det kan handle om?
Owusu
McCoy
Gomez
Ejdum
Tænker ikke der er andre der er kan være på affyringsrampen.
Leave a comment:
-
Tror desværre ikke at hans netværk er større end det nordiske marked. Nok derfor at han og TB hele tiden talte om et skandinavisk udtryk inden AZ kom til (med sine ønsker/netværk).Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg har derimod stor tiltro, og håb om at Zorninger kræver noget mere kvalitet, end Bürgy, Bonde, Adam og Gomez.
Så Nagel skal kigge andre steder end de nemme discount hylder.
Har på fornemmelsen at Jurek har/får en større rolle i baggrunden end vi egentligt tror (reelt Azs egen scout, men udstyret med en fluffy titel som koordinator).
Last edited by Online; 02-08-2025, 09:13.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er sjovt hvordan folk bliver ved med at bilde sig selv ind at Gomez har et eller andet stort potentiale, fordi han spiller én god kamp i 1. Div, og har noget fysik. Stop det. Han er alt for svingende, er en uintelligent fodboldspiller, og generelt er han mentalt helt væk. Det kan godt være at han af og til kan levere en stærk kamp, men når han af og til kan levere det han gjorde i går, så skal vi bare slet ikke samle på sådan nogle som ham.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Jeg kan ikke forstå at man nævner Bjørn Paulsen som den dårligste, når vi har Gomez, som ikke gider spille Superliga - og Bürgy der er med i 3 af målene. Alle 3 midterforsvarere er dumpet med et brag, men hvis man mener at Bjørn Paulsen er den sløjeste, så aner man ikke noget om fodbold (ja, jeg siger det igen)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Så er der vel kun 4 mand det kan handle om?Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Ja det var tydeligt at se i nedtakten i går at han var frustreret. Ved ikke lige hvem den er møntet på, men i mine ører lyder det til at han snakker om nogen der spillede i går
Owusu
McCoy
Gomez
Ejdum
Tænker ikke der er andre der er kan være på affyringsrampen.
Leave a comment:
-
At være fan er jo at være i følelsernes vold. Når det går godt, så er der ingen grænser, og når det går dårligt, så er der ingen bund. Jeg er selv underlagt dette, selvom alderen har slebet lidt af.
Sandheden er et sted i midten. 4 point efter de første 3 runder er ok. I går var en nedsmeltning. Og en klar besked om hvor langt vi er fra at kunne spille som AZ vil.
AZ er kompromisløs og har ingen plan B, men samtidigt er han også nødt til at justere inden næste kamp. Forsvaret fungerer simpelthen ikke og attituden var opgivende. Dét kan vi ikke acceptere.
Leave a comment:
-
Ja det var tydeligt at se i nedtakten i går at han var frustreret. Ved ikke lige hvem den er møntet på, men i mine ører lyder det til at han snakker om nogen der spillede i gårOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAZ med en skarp kritik at nogle spillere og deres agenter
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...med-agent-snak
Der foregår helt sikker noget bag kulisserne pt
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg har derimod stor tiltro, og håb om at Zorninger kræver noget mere kvalitet, end Bürgy, Bonde, Adam og Gomez.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSå er det nok mig der misforstår “ikke på noget tidspunkt”
Så Nagel skal kigge andre steder end de nemme discount hylder.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ingen tvivl om Gomez har det højeste top niveau af de 3. Han er bare sjældent mentalt klar.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Jeg kan ikke forstå at man nævner Bjørn Paulsen som den dårligste, når vi har Gomez, som ikke gider spille Superliga - og Bürgy der er med i 3 af målene. Alle 3 midterforsvarere er dumpet med et brag, men hvis man mener at Bjørn Paulsen er den sløjeste, så aner man ikke noget om fodbold (ja, jeg siger det igen)
Det er tydeligvis mellem ørerne han har sin værste fjende.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Mon ikke der foregår noget i kulisserne, i samtlige klubber rundt om i Europa på nuværende tidspunkt?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAZ med en skarp kritik at nogle spillere og deres agenter
Det er trods alt højsæson for transfer.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Der er ikke en eneste der kan være deres indsats bekendt. Det er kun graden af elendighed man kan diskutere.Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægSidder og genser highlights dagen der på og fuck hvor får jeg lange løg af at se på Gomez.. Der er mange spillere med gigantiske personlige fejl, men Gomez laller konsekvent bare rundt med de mest halvhjertede tilbageløb jeg nogensinde har set. Jeg håber spillerne bliver sat til at se kampen på storskærm hver morgen de næste 10 dage.
Zorniger bliver også fuldstændig ladt i stikken af TB. Dårlig sammensat trup, der mangler forstærkninger i alle kæder.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hmm, jeg forstod det mere som en generelt take på, hvordan fodboldverdenen er blevet...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAZ med en skarp kritik at nogle spillere og deres agenter
- Likes 1
Leave a comment:
-
AZ med en skarp kritik at nogle spillere og deres agenter
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: