Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd - Vejle Boldklub - Odense Boldklub 010825

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• El Profesor
    replied
    Forfærdelig halvleg. Grubbe og McCoy med afstand de dårligste, mens Bürgy og Bjørn begge har spillet en svag kamp. Ganaus prøver og Grot har enkelte gode øjeblikke. Problemet er, at når jeg kun kan fremhæve vores angribere, så er det et symbol på hvor fuldstændig usynlig midtbanen har været, og det afspejler sig også i hvor få chancer vi har spillet os til. For Falk har været usynlig og Ejdum har jeg heller ikke rigtigt bidt mærke i. Den her kamp virker tabt, hvis ikke der sker drastiske ændringer efter pausen. Men hvad har vi at skyde med fra bænken af? Med andre ord, så er det op til de startende elleve at tage sig sammen, inden det er for sent. For jeg vil være overrasket hvis Zorniger skifter mere end en mand

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Viser bare hvor meget det betyder at stille med en defensivt orienteret spiller uden teknik versus Arp. Den var kaldt. Det var dømt til at gå galt.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Alt er lort i dag. Vi kan ikke engang høre vores medrejsende i aften.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Puuuha det var sgu en hård første halvleg for holdet, der er ingenting der lykkes
    Håber På noget AZ tryllestøv til anden halvleg
    Kom så OB

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Grubbe har på ingen måde niveau til at møde Vejle. Han ligner en dreng på første skoledag, som er kommet til at gå ind til 9. Klasserne.

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    Grubbe og McCoy må ud i pausen for Sørensen og Jensen/Martin

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Ligesom Kasper Larsen i sin anden periode i klubben, så er hans kærlighed til klubben uomtvistelig, men til gengæld hans niveau ikke godt nok. Det var sjældent godt nok i 1. division, men her falder han fuldstændig igennem
    Han havde et ok indhop imod Viborg, men der er alt for langt i mellem snapsene. Det positive ved denne kamp er ind til videre at det udstiller vores mangler i truppen også på den centrale midtbane....

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Sløjt over hele linien, håber vi er tilbage i den gamle stil, hvor vi trods alt ikke spiller 2 katastrofale halvege

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Rolig nu, vi vinder 2. halvleg på vores nyindførte overvinderkultur...

Leave a comment:

• Monrad
    replied
    Man forstår godt Zorniger skriger på forstærkninger…
    Fiete Arp ude, og midtbanen er helt væk.

Bevares gruppe løber fint, men har ikke nogen ret god førsteberøring og pasningsfod, som kan sætte noget op, så snart han får bolden. Skidt skidt halvleg af ham indtil videre.. Vi mangler 2 stk midtbane folk, 2 stk midtforsvsrer som ikke er overskudslager fra bundklubber i superligaen, samt en venstreback.

Det må være tydeligt for de fleste efter denne halvleg.

Burgy forstår jeg slet ikke i øvrigt… Hvad er hans spidskompetencer?
    Paulsen kan aller enhver se. Den bedste på låget i superligaen, men dårligste teknik.
    Gomez, .. kommer lidt an på hvilken ben han får ud af sengen på dagen..

sløjt…

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Vi er mere med nu, men det er ikke nemt når simple ting som at ligge en præcis aflevering over 10 meter ikke kan lade sig gøre.

Hvordan er Grubbe blevet professionel?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Pivringe 1.halvleg
    Det en ommer.

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Det er altså VILDT at man ikke kan afleverer hen over 5 meter, når man spiller i den bedste danske række. JEG ER MÅLLØS over vores tekniske niveau til tider.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Grubbe NÆGTER altså bare at vende op i banen, når han modtager bolden

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
    Gustav Grubbe, jeg er ked af at sige det, fordi vi alle er efter ham, men han er en skandale på den bane
    Ligesom Kasper Larsen i sin anden periode i klubben, så er hans kærlighed til klubben uomtvistelig, men til gengæld hans niveau ikke godt nok. Det var sjældent godt nok i 1. division, men her falder han fuldstændig igennem

Leave a comment:

Working...
X