Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ligalogin

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Ligalogin

Scary at man skal oprette sig der nu.
    Intet om hjem der står for den service.
    Hvem man skal kontakte ved errors etc.
    Hvorledes er mine data sikret
    Enste jeg kan finde er siden med registrere sig selv
    Når man så er registreret kan man se hvilke websites man har givet tilladelse til.
    Savner klart en del info om det site

Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
    Scary at man skal oprette sig der nu.
    Intet om hjem der står for den service.
    Hvem man skal kontakte ved errors etc.
    Hvorledes er mine data sikret
    Enste jeg kan finde er siden med registrere sig selv
    Når man så er registreret kan man se hvilke websites man har givet tilladelse til.
    Savner klart en del info om det site
    Fandt lige dette link, håber det hjælper

https://superliga.dk/privatlivspolitik

"Privatlivspolitik

I forbindelse med din interaktion på Superliga.dk, din brugerprofil på LigaLogin og/eller din kommunikation med os, behandler vi en række personoplysninger om dig. På baggrund af databeskyttelsesforordningen skal vi oplyse dig om, hvordan vi behandler dine data, og det kan du læse mere om nedenfor. Det er vigtigt for os at understrege, at vi behandler dine personoplysninger på sikker og fortrolig vis."
    Last edited by Online; 26-05-2025, 10:18.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Fandt lige dette link, håber det hjælper

https://superliga.dk/privatlivspolitik

"Privatlivspolitik

I forbindelse med din interaktion på Superliga.dk, din brugerprofil på LigaLogin og/eller din kommunikation med os, behandler vi en række personoplysninger om dig. På baggrund af databeskyttelsesforordningen skal vi oplyse dig om, hvordan vi behandler dine data, og det kan du læse mere om nedenfor. Det er vigtigt for os at understrege, at vi behandler dine personoplysninger på sikker og fortrolig vis."
      Det er om superliga.dk
      ikke om selve ligalogin.. Kan være det er samme myndighed. Men samtidig giver vi så tilladelse til microsoft som databehandler. Og i disse tider syntes jeg det er ret foruroligende

Superligaen A/S bestræber sig på, at dine personoplysninger opbevares indenfor EU og EØS.

I Superligaen A/S bruger vi Microsoft, som vi har indgået databehandleraftale med. Microsoft har underleverandør er i lande udenfor EU og EØS. Det drejer sig f.eks. om følgende lande: Japan, USA, Argentina. Canada og Mexico. Du kan til enhver tid se den opdaterede liste over disse underleverandører under Subprocessor/Core Online Services Subcontractor List på deres hjemmeside.

Vi har sikret os, at de fornødne garantier er på plads i forhold til en eventuel overførsel af dine data til disse tredjelande: de pågældende underleverandører har indgået EU Kommissionens standardkontrakt "Standard Contractual Clauses".

Comment

Ligalogin - gætter på at man forsøger at forbedre sikkerheden i SL og at man måske også vil bruge data til at kunne sælge mere .. mon at man går så vidt at hvis en kunde vil købe mere end 1 plads, så skal de andre pladser være til personer som også har lavet et ligalogin?

Comment

Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

Det er om superliga.dk
          ikke om selve ligalogin.. Kan være det er samme myndighed. Men samtidig giver vi så tilladelse til microsoft som databehandler. Og i disse tider syntes jeg det er ret foruroligende
          Begge er jo ejet af Divisionsforeningen.

Jamen, det er jo svært at finde en hjemmeside i dag, som ikke direkte eller indirekte er forbundet med Microsoft.

Ja, jeg bryder mig bestemt ikke om udviklingen og er ved at finde europæiske alternativer til software/søgemaskiner. Har aldrig brugt Facebook/Instagram o.lign. da ALT videresendes til bl.a. CIA og NSA (der har været en meget spændende/skræmmende udsendelse på DR2 omkring det).

Nyeste skud på stammen er lige nu

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2025-...cebook-brugere

Så det er svært for os almindelige dødelige at gøre noget ved det, men håber snart europæiske virksomheder/myndigheder reagerer (der har lige været en stor debat omkring Folketingets nye amerikanske cloudservice!).

Comment

Working...
          X