Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nåååh hvad er gameplanen nu, OB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    JH til Bold:
    Dette er sensationelt - måske:
    "Vil spillerne det ikke nok?

    - Jo, det er jeg helt sikker på, at de vil. Det er ikke det, der er spørgsmålet, siger sportschefen.

    Og så siger jeg: Det havde jo været rart hvis amatørerne på bold havde spurgt; Hvad er så spørgsmålet?

    Der er jo ikke mange svarmuligheder:
    De vil gerne men jeg har været nødt til at købe for dårlige spillere for at bestyrelsen ville godkende det.
    Eller
    Troels Bech giver dem opgaver de ikke forstår eller ikke kan løse.
    Eller:
    De kan ikke lide Troels og/eller Thorborg. Det ødelægger deres vilje til at kæmpe når det gør ondt.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Som landet ligger nu så vel end ikke angribere ændre på, at vi er i en mental tilstand, hvor troen nærmest er ikke-eksisterende. Det kunne, i princippet, betyde at vi kunne smide Ronaldo eller Messi ind på det hold, og vi ville stadig falde sammen som et korthus, det øjeblik modstanderne bevæger sig op på vores banehalvdel.

      Min gamle far, som med al ære og respekt ikke går så meget op i eller har forstand på hverken taktik eller spillets finesser spurgte mig igår, om det da ikke var normalt at tackle modstandere, der løber på tværs af feltet, i stedet for at lade dem løbe, og det illustrerer meget godt, hvad der foregår på holdet. De tror hverken på sig selv eller hinanden.

      MvH ChrisOB
      Præcis. Problemet stikker meget dybere end manglen på angribere. OB er et hold, man slet ikke behøver at frygte. Vi har ikke vundet en kamp, hvor vi også har været bagud, i to år (mere end 60 SL-kampe), så alle ved, at hvis man scorer først imod os, så er der garanti for point.

      Derfor er det vi mangler allermest en midtbanetype som fx. Würtz, P. Andersson eller Lekven, som går forrest, har vindermentalitet og rusker op i holdkammeraterne og formår at indgyde vilje og tro på tingene i modgang. Vi har ikke en eneste spiller, der har de egenskaber i truppen lige nu. Javist, JC kan uddele skideballer, men det har bare ingen tyngde, når man har smør på handskerne. Spelmann har i mine øjne heller ikke de spillemæssige kvaliteter til at løfte holdet væsentligt, men jeg har respekt for hans indstilling. Men vi skal have nogen, der kan begge dele. Gerne i alle kæder.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        JH til Bold:
        Dette er sensationelt - måske:
        "Vil spillerne det ikke nok?

        - Jo, det er jeg helt sikker på, at de vil. Det er ikke det, der er spørgsmålet, siger sportschefen.

        Og så siger jeg: Det havde jo været rart hvis amatørerne på bold havde spurgt; Hvad er så spørgsmålet?

        Der er jo ikke mange svarmuligheder:
        De vil gerne men jeg har været nødt til at købe for dårlige spillere for at bestyrelsen ville godkende det.
        Eller
        Troels Bech giver dem opgaver de ikke forstår eller ikke kan løse.
        Eller:
        De kan ikke lide Troels og/eller Thorborg. Det ødelægger deres vilje til at kæmpe når det gør ondt.
        ja den undrede jeg mig også over der ikke blev fulgt op på.

        umiddelbart er det nok bare et dårligt forsøg fra jh's side på at forsvare spillerne....men jeg kunne ikke lade være med at tænke tanken - for det kunne jo være at selv jh og resten af ledelsen kan se det ikke fungere med troels....

        Comment

        Working...
        X