Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-Hvidovre

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Syntes at Bjørn og Mihajlo skal erstattes af to start11 og så skal Gomez “sælges”, så Burgy og Askou er reserverne med et talent (Yaya p.t.) som 5. valg.
    Tror desværre ikke man i OB har nosser til at indrømme/indse, at deres to seneste indkøb til midterforsvaret begge er af så lavt et niveau at det allerede nu er nødvendigt at erstatte dem.

Men vi står stadig med samme problem som de seneste 12-14 år, vi køber kun middelmådige spillere, som eksempelvis er billige, fordi de er på vej ud af en af midter/bundklubberne i superligaen.
    Ledelsen burde snart indse, at en til en erstatninger på et middelmådigt hold fastholder os i middelmådigheden.
    Indtil indkøbs strategien ændres fra “discount/besparende” til “ ambitiøs/forstærkende”
    vil vi stå solidt plantet i laget nr 9-13 i Danmark, med enkelte pup-up sæsoner hvor vi er nr 7-8 .

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Syntes at Bjørn og Mihajlo skal erstattes af to start11 og så skal Gomez “sælges”, så Burgy og Askou er reserverne med et talent (Yaya p.t.) som 5. valg.
    Kommer nok ikke til at ske. Der er ingen som helst tvivl om Gomez har det højeste topniveau af vores nuværende midterforsvarer.
    Problemet er han tager for let på tingene nogen gange, fordi han er så fysisk overlegen. Den dygtige træner må kunne banke noget koncentration ind i hovedet på ham.

Tænker Gomez havde kunne pille pynten af makiniok.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ved godt Gomez har lavet nogle fejl, men han har bare en voldsom fart og fysik. Der er langt mere fremtid i ham.
    Bürgy har spillet 3 ringe kampe i træk nu.
    Synes faktisk han burde en tur på bænken nu, for at give Gomez og Askou nogle kampe.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Ja, og man skulle også tage ned i betragtning at han spiller på venstre side hvor han også i Viborg var mindre godt end på højre side. Alligevel er hidtil ret skuffet. Han virker ret langsomt og er udfordret i opspil. Men helt rigtigt at det er for tidligt at give ham op.
    Ved godt Gomez har lavet nogle fejl, men han har bare en voldsom fart og fysik. Der er langt mere fremtid i ham.
    Bürgy har spillet 3 ringe kampe i træk nu.
    Synes faktisk han burde en tur på bænken nu, for at give Gomez og Askou nogle kampe.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

Skal vi ikke lige give ham en chance :) han fik ødelagt starten i klubben af en masse sygdom også er det vidst meget normalt at spiller bruger 6-13 måner i en ny klub før de viser sig fra sin bedste side ;)
    Ja, og man skulle også tage ned i betragtning at han spiller på venstre side hvor han også i Viborg var mindre godt end på højre side. Alligevel er hidtil ret skuffet. Han virker ret langsomt og er udfordret i opspil. Men helt rigtigt at det er for tidligt at give ham op.

Leave a comment:

• DD84
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Der var vel en grund til, at VFF solgte ham til en på papiret direkte konkurrent.
    Skal vi ikke lige give ham en chance :) han fik ødelagt starten i klubben af en masse sygdom også er det vidst meget normalt at spiller bruger 6-13 måner i en ny klub før de viser sig fra sin bedste side ;)

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Jep, samme historie med Bonde .
    Men det er tit sådan at den kloge, narrer den mindre kloge.
    Nu var Bonde en spiller som passede perfekt ind og gjorde holdet stærkere. Han var lige den erfarne midtbanemand som bandt spillet tilsammen vi havde brug for. Vores spil blev tydelig ramt efter han blev skadet.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Der var vel en grund til, at VFF solgte ham til en på papiret direkte konkurrent.
    Jep, samme historie med Bonde .
    Men det er tit sådan at den kloge, narrer den mindre kloge.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Bürgy bliver dyr i superligaen hvis han skal spille fast.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    En kontra og tæt på 0:2
    Bürgy alt for langsomt.
    Bürgy bliver dyr i superligaen hvis han skal spille fast.

Leave a comment:

• Oraklet
    replied
    Er lige kommet hjem fra stadion . Et fest og flot stemningsklædt stadion gjorde hvad de kunne. Det kan man ikke sige om spillerne . De startede ok men faldt sammen efter 20 min. Det er katastrofalt så ringe vores forsvar og midtbane er. Ja vi mangler Bonde. Men Ejdum. TT og Grubbe får overhovedet ikke fat.
    Jeg glæder mig over oprykningen men jeg tør slet ikke tænke på hvordan det skal gå i Superligaen hvis ikke der kommer væsentlige forstærkninger især forsvar og midtbane. Jeg må sige at Adam Sørensen og Bürgy skuffer mig helt vildt.
    Men vi må se hvad der sker. Der bliver travlt i Ådalen.

Leave a comment:

• wagrier1
    replied
    Hurra, vi er tilbage i Superligaen. Men hvad var det for en ikke holdpræstation? Det er virkelig bekymrende og det sker alt for ofte, nærmest hver anden til tredje kamp. Hvorfor kan de ikke spille seværdigt fodbold, med kampgejst og duelstyrke og med nogen skud på mål? Det er jo energiforladt og apatisk igen og igen og igen...I dag taber vi jo nærmest alle dueller, det virker ofte som lilleputspillere mod mænd. Hold da op, det var ringe fodbold. Hvad er egentlig Ideen med Bürger? Han spiller langsomt og alt for mange bolde tilbage til Hansen. Jeg håber virkelig på at de giver noget tilbage til fansene med nogle gode kampe og sejre til sidst. Vi skal blive Nr. 1 og Kjerrumgaard skal vinde topscorertitlen. Og ja, Mickelson skal forlænges med og der skal indkøbes markant, specielt til midtbanen og forsvaret, ellers bliver vi spist af alle andre Superligahold. Hold kæft, at se OB spille i øjeblikket er som at se en horrorfilm. Næste lørdag skal der helt andre boller i suppen, kom nu OB, vagn dog op. Så efter det her sure opstød ønsker jeg klubben tillykke med oprykningen og forventer snarest muligt markant bedring, det er tiltrængt i den grad.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Enig, bortset fra at der skal købes en del ind. De fleste af de unge, er endnu ikke klar til Superligaen.
    Det har jo vist sig at de ikke var klar til 1. division .. som startere ..

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

enig - vi skal have et stærkt hold - hvor de unge kan bringes i spil, løbende - hvis de er skelettet på holdet så rykker vi ned igen. Grubbe er ikke god nok - slet ikke når han starter inde sammen med Trybull. Så kan Sandberg eller Martin heller ikke være gode nok - da de står bag Grubbe. Hansborg tror jeg ikke på. McCoy og Askou tænker jeg er fine trup spillere der kan udvikle sig.

Markus Jensen har jo heller ikke grebet de chancer han har fået.
    Helt enig, det skal ske løbende og jeg er også enig i resten. :)

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Helt enig. Jeg glæder mig til superligaen, men jeg grues også ved hvad der bliver en lang sæson i vente. Men lad os se hvad TB gør de kommende måneder; og der er MEGET arbejde foran os. Meget mere, end der burde være ift et år siden.
    Helt enig, nu kan TB så garanterer Superligabold, det må gøre arbejdet lettere for ham. Men ja, der er meget arbejde foran os.

Leave a comment:

Working...
X