Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB aktie(Odense Sport og Event) køb

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

OB aktie(Odense Sport og Event) køb

Hej alle

Måske et lidt off topic, men så.må nogle admins lige flytte det

Min Søn har det største ønske om at eje en del af sin elskede klub, og da jeg engang havde fortalt ham at mange klubberne i Danmark bliver købt op fordi de er aktieselskaber, så mente han da også han ville eje lidt af sin store kærlighed. Men vi er enige om OSE aktien ikke handles i åben handel ? Men hvordan får man så fingrene i en ?

Ville være den fedeste overraskelse til hans fødselsdag her om lidt at give ham sådan en

Da aktien ikke er i handel nogen steder, kræver det vist at man har penge nok til at handle direkte med Thorborg. Så selvom det kunne være en mægtig gave, er det vist desværre ikke muligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
      Hej alle

Måske et lidt off topic, men så.må nogle admins lige flytte det

Min Søn har det største ønske om at eje en del af sin elskede klub, og da jeg engang havde fortalt ham at mange klubberne i Danmark bliver købt op fordi de er aktieselskaber, så mente han da også han ville eje lidt af sin store kærlighed. Men vi er enige om OSE aktien ikke handles i åben handel ? Men hvordan får man så fingrene i en ?

Ville være den fedeste overraskelse til hans fødselsdag her om lidt at give ham sådan en
      Det er desværre ikke muligt, da virksomheden ikke er noteret og derfor ikke værdisat samt i handel (med et defineret antal A-aktier og eventuelle B-aktier m.m.).

Mener der var tale om en børsnotering i KB-tiden, men den blev taget af bordet, da man så mod BIF

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Det er desværre ikke muligt, da virksomheden ikke er noteret og derfor ikke værdisat samt i handel (med et defineret antal A-aktier og eventuelle B-aktier m.m.).

Mener der var tale om en børsnotering i KB-tiden, men den blev taget af bordet, da man så mod BIF
        Det er korrekt husket. Det blev droppet.

Comment

Working...
        X