Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Kolding
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er jo helt rigtigt og der ikke været meget at råbe hurra for det punkt. Jeg synes dog at der har været enkelte perioder især i kampen mod Hobro i første halvleg, og tildels mod Hillerød i 2. halvleg.
Jeg tror dog også at TB er så forstandig at han godt kan se at et par væsentlige faktorer for et mere flydende spil er væk fra holdet med Bondes skade, og salget af Manneh. Ungdomssatsningen betyder så at nu skal Ejdum, Magnus, Elias m.fl. vise at de kan steppe op være kommende SL-spillere. Her må jeg give Morten Bruun, i idenditetsprogram nr 7, ret i at ikke alle vil være i stand til at lægge de sidste procenter på, og at det skal definere sommerens transfervindue hvis OB vil overleve i SL .. hvis de rykker op.
spillere som Jenner, Luca og Ejdum er jo ikke ungdomsspillere længere. De er minimum 2. års senior. Derudover har vi engang imellem Askou, Martin, Hansborg og McCoy med. Sandberg kommer forhåbentlig snart med i den ligning. Det jeg mener er at det absolut ikke er et U-hold vi stiller med. Det er et generelt ungt hold krydret med relativt god erfaring fra den bedste række både superligaen og udenlandske topligaer. De hold vi spiller imod er ca. ligeså unge. De har bare så godt som ingen erfaring fra en topliga, og det skal man kunne se i hovedparten af kampene på det her niveau.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg kan også finde momenterne når jeg kigger efter. Det er bare for lidt. Det er jo end ikke toppen af 1. Division vi slås med. Det er fra den bløde mellemvare i den næstbedste række at vi ikke formår at dominere hovedparten af kampene og fremtvinge de antal chancer, som jeg synes berettiger til vi burde have vundet nogen af kampene.
spillere som Jenner, Luca og Ejdum er jo ikke ungdomsspillere længere. De er minimum 2. års senior. Derudover har vi engang imellem Askou, Martin, Hansborg og McCoy med. Sandberg kommer forhåbentlig snart med i den ligning. Det jeg mener er at det absolut ikke er et U-hold vi stiller med. Det er et generelt ungt hold krydret med relativt god erfaring fra den bedste række både superligaen og udenlandske topligaer. De hold vi spiller imod er ca. ligeså unge. De har bare så godt som ingen erfaring fra en topliga, og det skal man kunne se i hovedparten af kampene på det her niveau.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
At tro, at SK skulle degraderes fra cheftræner til assistent under en ny cheftræner f.eks. Zorninger er helt ude i hampen.
Ingen ny cheftræner med respekt for sig selv vil acceptere en degraderet SK, som sin assistent. Hvorfor skulle han spilde sin tid på at arbejde med en skuffet ansat, som i flere år har haft chancen og fejlet, når man kan bringe sine egne assistenter, som man har tillid til.
Jeg håber vi er enige om : "Ingen er over klubben"
Det er Søren Krogh vel også? Han kan nok også godt se at det ikke fungere nu? Man ved det ikke, men hvem siger, at han ikke selv har været forbi Troelses kontor?
Jeg tror Søren Krogh, ikke blev fyret i sommers, fordi man vidste man vil stå foran en sommer med mange afskeder, i spillertruppen. Som jeg skriver så tror jeg at Troels og Søren har snakket sammen og aftalt, hvad der skal ske.
Søren Krogh har efterhånden været i OB længe, og jeg tror det er vigtigt for et evt nyt trænerteam, at der er en som kender klubben, og DNAet.
Men om han er assistent eller ej, er ikke pointen for mig. Pointen er at jeg tror vi har en ny cheftræner, senest når vi skal spiller Superliga.
Hvilket jeg også håber. Det fungere simpelthen ikke lige nu.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Selvfølgelig, er vi da enige om Ingen er over klubben.
Det er Søren Krogh vel også? Han kan nok også godt se at det ikke fungere nu? Man ved det ikke, men hvem siger, at han ikke selv har været forbi Troelses kontor?
Jeg tror Søren Krogh, ikke blev fyret i sommers, fordi man vidste man vil stå foran en sommer med mange afskeder, i spillertruppen. Som jeg skriver så tror jeg at Troels og Søren har snakket sammen og aftalt, hvad der skal ske.
Søren Krogh har efterhånden været i OB længe, og jeg tror det er vigtigt for et evt nyt trænerteam, at der er en som kender klubben, og DNAet.
Men om han er assistent eller ej, er ikke pointen for mig. Pointen er at jeg tror vi har en ny cheftræner, senest når vi skal spiller Superliga.
Hvilket jeg også håber. Det fungere simpelthen ikke lige nu.
Comment
Comment