Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Hobro

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

TB har de sidste 3-4 år inden ansættelsen i OB arbejdet bl.a. med lederudvikling - inden da havde han sportsligt ansvar for Brøndby ( også transferbudget og løn) - grunden til at så mange herinde ikke gider dig og dine indlæg er fordi du ikke forstår hvornår nok er nok ( efter min mening) - og nu er det så slut herfra.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
      TB har de sidste 3-4 år inden ansættelsen i OB arbejdet bl.a. med lederudvikling - inden da havde han sportsligt ansvar for Brøndby ( også transferbudget og løn) - grunden til at så mange herinde ikke gider dig og dine indlæg er fordi du ikke forstår hvornår nok er nok ( efter min mening) - og nu er det så slut herfra.
      Jeg råder dig til at ignorere personen. Det er spild af tid at blive ved med dialogen. Det bliver nemlig bare mere absurd.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
        Du skrev - "Keld er dygtig - men er hverken ledelsesuddannet eller har økonomisk baggrund". Det har TB heller ikke, og hans ledelsesudvikling er jo noget han selv har fundet på. Fordi jeg åbner en vinbutik bliver jeg ikke automatisk sommelier...

Formoder at KB er både mere anerkendt og har et større netværk internationalt end TB. Kan simpelthen ikke forstå, at du sætter TB så meget over KB.

Men fint nok du slutter, når du hver gang du løber tør for argumenter bliver personlig

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Jeg svarer bare på dit indlæg, hvor du påpeger KBs manglende evner, mens jeg blot påpeger, at det samme er gældende for TB. Hvad er det du ikke forstår ?
          Men der er da ingen der sammenligner TB og KB i denne diskussion? Skulle KB sammenlignes med en OSE-ansat i denne diskussion er det vel Enrico. Det kan jeg kun tolke som dig der forsøger at få alle diskussioner til at handle om TB :-)

Der bliver refereret til en del af SFÅs udsendelse med Thorborg og Enrico, hvor de forholder sig til en lille del af den kritik KB kom med i en tidligere podcast. Den del hvor han mener, at OSE-konstruktionen er et problem fordi de andre forretningsben kan tage/tager fokus væk fra fodbold for de ansatte.

Jeg synes KB gør det glimrende i den podcast og kommer med en tiltrængt opsang til ledelsen og klubben om deres mangel på ambitioner og evne til at definere og efterfølge både en sportslig strategi og spillestil. Det er virkelig områder han ved noget om og kritik som de bør tage til sig i OB.

Men er også enig med Thorborg og Jebola i, at hans holdninger og forestillinger om de indre virkninger i OSE-organisationen jo bare er spekulationer på et område han ikke kan vide meget om. Jeg har hele tiden været modstander af OSE-konstruktionen. Men det er mest af princip. Jeg kan ikke se, at TB/Krogh/andre i OBs ledelse skulle tabe fokus på OB fordi andre i organisationen driver hotel eller koncerter. KB er da velkommen til at kloge sig på den del i podcasten, som alle andre gæster. Det er ligesom konceptet. Men man bør nok lytte mest til hvad han siger om de områder han rent faktisk har mange års erfaring i.
          Last edited by Agbre; 04-03-2025, 11:56.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Men der er da ingen der sammenligner TB og KB i denne diskussion? Skulle KB sammenlignes med en OSE-ansat i denne diskussion er det vel Enrico. Det kan jeg kun tolke som dig der forsøger at få alle diskussioner til at handle om TB :-)

Der bliver refereret til en del af SFÅs udsendelse med Thorborg og Enrico, hvor de forholder sig til en lille del af den kritik KB kom med i en tidligere podcast. Den del hvor han mener, at OSE-konstruktionen er et problem fordi de andre forretningsben kan tage/tager fokus væk fra fodbold for de ansatte.

Jeg synes KB gør det glimrende i den podcast og kommer med en tiltrængt opsang til ledelsen og klubben om deres mangel på ambitioner og evne til at definere og efterfølge både en sportslig strategi og spillestil. Det er virkelig områder han ved noget om og kritik som de bør tage til sig i OB.

Men er også enig med Thorborg og Jebola i, at hans holdninger og forestillinger om de indre virkninger i OSE-organisationen jo bare er spekulationer på et område han ikke kan vide meget om. Jeg har hele tiden været modstander af OSE-konstruktionen. Men det er mest af princip. Jeg kan ikke se, at TB/Krogh/andre i OBs ledelse skulle tabe fokus på OB fordi andre i organisationen driver hotel eller koncerter. KB er da velkommen til at kloge sig på den del i podcasten, som alle andre gæster. Det er ligesom konceptet. Men man bør nok lytte mest til hvad han siger om de områder han rent faktisk har mange års erfaring i.
            Takker for indsparket

Mine bemærkninger gik på, at KB, JH og BW alle mener det vil være bedst med en egentlig direktør for fodbolddelen (som kigger nedad og ikke opad), hvilket jeg bifalder. Ingen af dem ønsker at være en del af OS&E i dagligdagen, men have hovedansvaret for det ben uden indblanding fra toppen så længe strategien følges og budgettet holdes. Det er da almindelig sund fornuft i min verden. Fodbolddelen burde da også have en selvstændig bestyrelse med vægt på det sportslige.

Jeg bragte ikke TB først ind i diskussionen, men undrede mig over at KB ikke ville kunne løfte den opgave og hans type er for snæver til et job i klubben. Derfor undrede jeg mig over, hvorfor TB skulle være bedre end KB i den nuværende konstellation.

Måske er vi talt forbi hinanden, men postulatet om TBs baggrund holder altså ikke helt vand (om man synes han er den rette eller ej)
            Last edited by Online; 04-03-2025, 12:26.

Comment

Lidt mere mystik om Burgys mål mod Hobro

https://cdn.jwplayer.com/previews/XZi8DAJf
              Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
              X