Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nicolas Bürgy

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Uden at starte en fløjkrig. Jeg antager, at vinduet nu er lukket (med salg af Slots som sidste led) og jeg synes altså, det er en yderst forstandig strategi, vi udøver. 2 gode defensive transfers; begge virker som de helt rigtige typer.

Således godt forankret, og med hvad der virker som en intakt offensiv, så synes jeg det er enormt spændende med dem unge midtbane til den kommende halvsæson.

For mig er det her meget federe end en masse lottokuponer. Stille og rolig opbygning.
    Well, jeg antager nu heller ikke, at nogen ønsker sig "en masse lottokuponer", så hvis du framer det på dén måde, så er det nok snarere et udtryk for, at du ser spøgelser. Det virker som om, at du bevidst ønsker at misforstå den kritik, der har været. Jeg er egentlig meget på dit hold, måske endda mere ekstrem, men min oplevelse er nu ikke, at folk ønsker sig til Det Vilde Wesström og fuld gung ho på saloondørene.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg

Well, jeg antager nu heller ikke, at nogen ønsker sig "en masse lottokuponer", så hvis du framer det på dén måde, så er det nok snarere et udtryk for, at du ser spøgelser. Det virker som om, at du bevidst ønsker at misforstå den kritik, der har været. Jeg er egentlig meget på dit hold, måske endda mere ekstrem, men min oplevelse er nu ikke, at folk ønsker sig til Det Vilde Wesström og fuld gung ho på saloondørene.
      Jeg synes også, der var for mange lottokuponer inden BW. I de sidste 15 år har jeg ikke kunne finde et rød tråd i vores transfers, og vi har handlet i øst og vest. Det er dét, du skal tolke mine indlæg ud fra.

Ser tegn på en anden og mere fokuseret tilgang nu, og det varmer mit hjerte.

Vi har jo ingen kompetetiv edge, hvad transfers angår. Hvad angår akademiet, derimod, så kan vi noget og er i en ret unik geografisk situation, hvor vi er eneste større klub i et rimeligt stort rekrutteringsområde.
      Last edited by Jungledyret; i går, 08:35.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Jeg synes også, der var for mange lottokuponer inden BW. I de sidste 15 år har jeg ikke kunne finde et rød tråd i vores transfers, og vi har handlet i øst og vest. Det er dét, du skal tolke mine indlæg ud fra.

Ser tegn på en anden og mere fokuseret tilgang nu, og det varmer mit hjerte.

Vi har jo ingen kompetetiv edge, hvad transfers angår. Hvad angår akademiet, derimod, så kan vi noget og er i en ret unik geografisk situation, hvor vi er eneste større klub i et rimeligt stort rekrutteringsområde.
        Jamen, det er til gengæld vanskeligt at være uenig i. Hvorfor så bange for en fløjkrig på den baggrund? Har ikke set mange være på noget andet hold, så det er vist en falsk dikotomi.

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

På flere fora, bl.a bold.dk, beskriver VFF-fans Bürgy som én der er kommet i klemme i Jakob Poulsens fikse idéer. Han skulle være klart bedst i højre side, men Poulsen har spillet ham i venstre, og han har været ind og ud af holdet, hvilket VFFs fans står lidt uforstående overfor.

Jeg husker ham som virkelig god, med det forbehold at jeg ikke har set så mange VFF-kampe i denne sæson. Forudseende og klog, lidt en "René Henriksen-type", for dem der kan huske ham. Jeg er ret positiv stillet ift til det her indkøb.
          Jeg er også generelt positiv omkring han kommer fra VFF. Jeg synes de generelt er gode i deres første fase, hvor de fordeler boldene fint og er gode til at finde afleveringer op igennem banen. Husker bl.a. en kamp på stadion, hvor vi var meget udfordret omkring afleveringer fra bagerste kæde og direkte op i fødderne på deres fyrtårn oppe foran.
          Det spiller måske også ind at man i Viborg nok har haft indlæg kontraktforlængelseforhandlinger, hvor Bürgy måske har været tung at danse med. Det ved vi jo kan spille ind i valget til start-11'eren.

Comment

Working...
          X