Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp SIF - OB 24.01.2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Primært McCoy synes jeg. Han får ganske rigtigt en dårlig bold, men den er ikke dårligere end at han upresset kan tage den ned og aflevere bolden med rette temperatur, og så er vi ovre den skæve aflevering. Han spiller den så for kort og sætter Askou i forlegenhed. Det skal han gøre bedre.

Til gengæld tager han revanche ved udligningen til 1-1, hvor han viser en nydelig retningsbestemt tæmning, rigtig flot fart med bolden for fødderne og godt overblik ved afleveringen til Luca. Bravo!
    Jeg synes det var en rigtig god træningskamp og det var en fornøjelse at se vores unge spillere: W. Martin, Ejdum, McCoy, Luca og Askou. Marcus Jensen ramte ikke rigtig dagen synes jeg, men han skal nok løfte sit spil. Adam Sørensen synes jeg også viste gode takter og Tom Trybull er bare ekstremt vigtig på vores midtbane og generelt ret unge hold. Det rush McCoy laver ved vores første mål var virkelig klasse. Og ja der var et par fejl i vores forsvar ved begge Silkeborgs mål, men Rom blev ikke bygget på én dag. Jeg håber dog stadig vi får forstærket vores midterforsvar da det er her vi ser mest shaky ud generelt.

Comment

Working...
    X