Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp SIF - OB 24.01.2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Træningskamp SIF - OB 24.01.2025

Andre der følger med?
    Og evt. Nogle der nåede at se SIFs mål?

Jeg kom på efter små 10 min og har kun set Lucas mål.

Fedt setup for streaming i øvrigt.

Du kan bare spole tilbage og se det. efter ca 4 min. Gomez laver en dårlig aflevering på tværs af banen - McCoy behandler den dårligt, hvorefter ham og Berthel Askou kan tror begge den anden går til den. Det er der så ingen der gør og en Silkeborgspiller kan nemt score.

Comment

Myhra
      Mccoy Askou Gomez Adem S.

Owuso Tribull Ejdum

M. Jensen Luka Martin

Gomez med en svær bold til Mccoy som ligger den fint af til Askou, men som ikke er med på den. Straffet med det samme af Bakiz.

Flot mål af Luka med rigtigt flot oplæg af Mccoy,

Ellers en meget lige kamp indtil videre.

Comment

Ærgerlig måde at slutte halvlegen af på.
        Jeg synes vi er fint med, har endda det meste overtag, men får ikke produceret de afgørende chancer.

Comment

2-1 Silkeborg.
          En ufarlig situation efter clearing. Gammelby løber i bagrum dybt i felt, Gomez kigger bold holder, orienterer sig ikke på modstanderne, høj bold/løft til Gammelby som er helt fri til scoring,

Gomez... Zzzzzzzzz. Implicereret i to.. indtil videre....

Comment

Var det lige Selven med et drømmehug?

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Var det lige Selven med et drømmehug?
              Ejdum

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Ejdum
                Det var virkelig flot sparket ind.
                Jeg synes bestemt vi var godt med i den kamp, men jeg er godt nok ikke tryg ved Gomez
                ​​​​​​

Comment

Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

Ejdum
                  Det gav mening. Kunne kun lige skimme til skærmen, hvor jeg synes det lignede nummer 19.
                  fantastisk mål. Lovende at se han og Luca fortsætter hvor de slap.

Comment

Synes kampen idag viser at truppen pt er til en 5-7 plads i superligaen.
                    En god midtstopper istedet for Gomez og en ny 8’er så burde vi kunne kæmpe om medaljer næste år i super
                    Last edited by Mfriise; 24-01-2025, 15:09.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                      En god midtstopper istedet for Gomez og en ny 8’er så burde vi kunne kæmpe om medaljer næste år i super

Comment

Det er nok lige at ligge for meget i en træningskamp. Men er også sikker på vores hold ikke er så ringe og ville rykke direkte ud i B93-style som nogen herinde gør det til

Comment

Har kun set de første 30 minutter. Silkeborgs scoring kom pga en række af individuelle fejl. Men synes ellers klarede vi det rigtig fint. Silkeborg har virkelig en flot boldomgang men den matchede vi med flittig og opmærksom pressingarbejde så SIF fik næsten intet ud af det. Og efter boldgevinst gik det hurtigt fremad og vi spillede bolden i dybden. Er meget tilfreds.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Det var nu også skrevet med et par glimt i øjet.
                            Men fint resultat mod et godt hold!

Comment

Ah.

Mon ikke vi mere rimeligt kan spille med om 8-11-pladsen.

Og ja, midteraksen skal forstærkes. Gomez koster alt for ofte mål.

Comment

Working...
                              X