Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Venskabskamp SDJ - OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
men det er naturligvis vigtigt at vide, at vi SLET ikke er konkurrencedygtige i Superligaen. Vi rykker ned med et brag - hvis vi da overhovedet rykker op.
ironi kan - og er sandsynligvis - anvendt.
og det er forresten ikke møntet på dig, eller din opdatering, men en generel betragtning.
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Ja et snævert skadesplaget OB hold slår et snævert sygdomsramt SE
Jeg tror dog heller ikke vi skal ligge så meget i den første træningskamp.
Resultatet er ligegyldigt i den sammenhæng.
Leave a comment:
-
Jeg bygger det på lige så meget, som dem der påstår, at vi rent faktisk ikke kan konkurrere, fordi vi kæmper med Hillerød eller B93.
Så kan TB og JN jo allerede lukket vinduet !
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Helt enig.
Men derfor er det da stadig rart at slå et Superligahold med et B-hold med primært unge. Det kan noget! Og måske the usual suspects kunne reflektere lidt over dét i en stille stund.
Jeg tror fint, at vores nuværende hold spiller med om 8-11-pladsen. Altså uden yderligere forstærkning.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
De her opstarts træningskampe er ubrugelige til at vurdere ret meget… Men i get the point
Men derfor er det da stadig rart at slå et Superligahold med et B-hold med primært unge. Det kan noget! Og måske the usual suspects kunne reflektere lidt over dét i en stille stund.
Jeg tror fint, at vores nuværende hold spiller med om 8-11-pladsen. Altså uden yderligere forstærkning.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvad bygger du på, at vi er det (at vi snævert slår et sygdomsramt SE)
Leave a comment:
-
men det er naturligvis vigtigt at vide, at vi SLET ikke er konkurrencedygtige i Superligaen. Vi rykker ned med et brag - hvis vi da overhovedet rykker op.
og det er forresten ikke møntet på dig, eller din opdatering, men en generel betragtning.Last edited by Online; 10-01-2025, 14:46.
Leave a comment:
-
og det er forresten ikke møntet på dig, eller din opdatering, men en generel betragtning.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg0-3
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: